• MrsQuitaz

**Den stora feta LCHF-tråden**

Det känns som om denna tråd kretsar kring ett fåtal personer och det känns tråkigt eftersom jag sett fram emot att bolla med er. Skriver här lite då och då men det är knappt någon som ser/svarar på mina inlägg. Tråkigt!

• MrsQuitaz

Det talas en del om hunger, jag är aldrig hungrig. Igår åt jag en burk med tonfisk vid 12 och ostrullar samt kalkonrullar med gurka. Hur får jag upp aptiten? Jag hinner inte äta mer när jag kör pf 18/6. Borde jag sluta med det ett tag?

• MrsQuitaz

Det var det enda jag åt på hela dagen. Hade kunnat skippa rullarna också om det inte vore för den hemska huvudvärken jag fick. Ibland äter jag mer men då kämpar jag.

• MrsQuitaz

Jag kanske är dålig på att dricka vatten så det ska jag bli bättre på. Idag ska jag synda men en Magnum glass :)

• MrsQuitaz

Tack för receptet, ska testa det i helgen :).

Fläsksvål köper jag på netto, de är hårda men jag gillar det. ICAs är också goda.

Ikväll ska jag på bio med mannen. Ska köpa med mandlar och paranötter att smaska på :)

• MrsQuitaz

Sitter med Lokas choklad vatten och jag måste säga att jag tycker den smakar Nutrilett, inte så gott med andra ord! Gillade jordgubb bättre och Lemon har jag ännu inte smakat.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**