**Den stora feta LCHF-tråden**
Glass: det enda med den som hade hjälp mig är att jag ff är hård i magen, även när jag äter LCHF. Och att öka min insulinkänslighet - MEN, det gör man ju ändå med tiden på lågkolhydratskost..
Glass: det enda med den som hade hjälp mig är att jag ff är hård i magen, även när jag äter LCHF. Och att öka min insulinkänslighet - MEN, det gör man ju ändå med tiden på lågkolhydratskost..
Glass. Nix, här är det tvärstopp oavsett mängd fett eller magnesium.. :/
Jag1977: GROK!!
Mitt inte-matsug ger iaf resultat på vågen - ner 6 hg sen igår!
Jag måste vara den enda i hela LCHF-världen som blir FÖR mätt på rysk/turkisk yoghurt - jag hinner liksom inte få i mig allt jag behöver på en dag om jag äter det till frukost..
Jagvetefan: kan du ha mitt syndrom? Jag måste äta regelbundet för att nått ska hända. Minsta lilla fasta eller åtstramning så tvärvägrar min kropp o står superstill...
My name is Luca: ät! Det kommer lugna ner sig sen, man är oftast hungrigare i början ;) lita på din kropp!
Hörni.... Julmust är ju inte ok... Finns det något alternativ, eller är det bara att bita i det sura äpplet??
Men light innehåller väl aspartam?
Trolla75: det var det jag misstänkte ;) tidigare år har jag levt på lussekatter o julmust hela december.. Men å andra sidan åt jag inte LCHF tidigare år heller ;)
Jag får helt enkelt baka saffranskaka o undvika julmust i år!