**Den stora feta LCHF-tråden**
Har åkt bil i 3h. Stannade på en mack o köpte en korv meny. Korven var god men inte moset. Fantan smakade konstigt, jag som är en fanta människa. :) ska testa lite kakor på fikat (är på ett bröllop)
Har åkt bil i 3h. Stannade på en mack o köpte en korv meny. Korven var god men inte moset. Fantan smakade konstigt, jag som är en fanta människa. :) ska testa lite kakor på fikat (är på ett bröllop)
Kan också känna ibland att ngt inte stämmer. Jag mår jätte illa ibland. Brukar då äta salami o dricka vatten, men inte alltid det går över. Skit jobbigt.
Har haft så jävla ont i huvudet idag. Har det fortfarande. Hela dagen!
Går o grubblar på vad det kan vara! Fuskningen igår på bröllopet, stressen som varit hela veckan, eller brist på sömn! Jobbigt är det.
Och nackdelen med att inte ha mat hemma redo är att man inte får någon frukost imorgon o sen tog jag fram köpte kyckling delar som är friterade i sötsur sås som jag tänkte snaska på till lunch. Usch! Tog fram en köttbit som ska fixas iordning imorgon!
När ni ändå talar om tabletter så måste jag fråga en sak. Ni talade förut om extra vitamintillskott. Magnesium o zink eller vad det var. Jag funderar på om man ska köpa Mitt Val Kvinna. Är den bra? Man vill inte få vitamin brist när man äter nån diet.
Glucosanol ska jag testa!
finns det lchf glass???????
Ja, köpa färdig. Men bättre o göra egen. =) Tack
(kan man göra glassen i glassmaskin??)
Har grytbitar av picnicbog stående på spisen o kokar. Vad kan man göra för gott med det?
Jag har inte ätit fett på drygt 5veckor. På semestern blev det KH o inge fett. Igår kväll åt jag en skål med rysk yoghurt med frysta hallon. Åt samma sak imorse. Nu mår jag skit illa! Blä!