**Den stora feta LCHF-tråden**
JA! Även i köttet är det insprutat massa skit. Helt sjukt att köpa kött där det står på förpackningen "86% kött"...
JA! Även i köttet är det insprutat massa skit. Helt sjukt att köpa kött där det står på förpackningen "86% kött"...
Ikväll lagade jag typ tidernas godaste fisk!
La torskfileer i en ganska liten form. in i ugnen med lite smör på tills dom var tinade. Ut med dom och det var smörvatten i formen. på med salt och peppar och ner med en burk cf i spadet och röra runt, sen lite dragon och citronsaft. MUMS! Jag som inte ens gillar fisk!
Vaknade med tjock hals och igenkliade ögon och inser att Björkpollenet är igång! 3 lugna dagar blev det mellan hassel och Björk alltså... Finfint. Det värsta är att jag får halsbränna av allergin....
ÅÅåhhhh... Så måste vi in till jourcentralen i Motala i eftermiddag med... Lite uppförsbacke just nu känner jag! Min 2.5åring verkar ha fått en öroninflammation som spruckit!
Haha!! Bajstanten kallade att gå på toa en gång varannan dag för kronisk förstoppning... Undrar då vad hon skulle kalla det jag har...... Får nog testa det där pall-tricket!!
I övrigt så tycker jag att det är kul vad hon tar fram för mat. Helt vanlig mat! Visst, i det här fallet tog hon bort rött kött, väljer kanske lite fel sorts fett om jag hade valt. men i övrigt så handlar det om mycket grönsaker, kött, fisk, lite frukt och bär som mera gottis, och de flesta kolhydrater behöver vi inte". Alla måste ju faktiskt inte utesluta alla kolhydrater. Men tänk vilken skillnad om alla drog ner till 100-150 gram per dag och uteslöt de flesta dåliga kolhydraterna!!