• Afrodisiac

Ni som är för dödsstraff...

...vilka brott anser ni ska leda till dödsstraff?

Helt fritt att lista upp de brott som ni anser är tillräckligt grova för att leda till en avrättning. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-19 21:56
    Jag menade: Helt fritt att lista de HANDLINGAR som ni anser borde leda till avrättning!

• Svar på tråden Ni som är för dödsstraff...
  • shitvadjaghatar
    Anton Chigurh skrev 2011-02-20 10:50:32 följande:
    Tycker bara det är så jävla lågt att ge sig på folk som har problem med stavningen. 
    Eh, ja jättelågt.
    Problem med stavning eller gjort ett val att inte gå i skolan eller att inte anstränga sig lite för att framstå som lite bildad iallafall.

Men å andra sidan, om man tycker att folk ska dö för misshandel eller djurplågeri så är man nog inte så bright.
  • Anton Chigurh
    shitvadjaghatar skrev 2011-02-20 11:00:22 följande:
    Eh, ja jättelågt.
    Problem med stavning eller gjort ett val att inte gå i skolan eller att inte anstränga sig lite för att framstå som lite bildad iallafall.

Men å andra sidan, om man tycker att folk ska dö för misshandel eller djurplågeri så är man nog inte så bright.
    eller dyslexi, hört talas om det ???
    Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • shitvadjaghatar
    Anton Chigurh skrev 2011-02-20 11:03:59 följande:
    eller dyslexi, hört talas om det ???
    Klart jag har, men alla jävla trashmorsor som sitter och skriker dödsstraff dagarna i ändå kan inte ha dyslexi, det är orimligt!
    Marleen skrev 2011-02-19 20:37:40 följande:
    barnporr, våldtäckt, djurmisshandel, djur o människo plågeri... aj så grova brott i så fall...

men sen finns de ju annat som vi skulle kunna försöka få in i sverige som att inte ha fängelsena som nått jävla uppvilningshem. fångarna får ha tvspel, godis, biokvällar, vissar får till o med åka på ez skidsemestrar (beroende på vad de e bömda för) så kallas det för rehabilitering osv...

nä de skulle va ett straff att sitta inne och inte nån jävla anstallt att vila upp sig på!
    Det här ser fan inte ut som en dyslektiker.
  • Anton Chigurh
    shitvadjaghatar skrev 2011-02-20 11:09:42 följande:
    Klart jag har, men alla jävla trashmorsor som sitter och skriker dödsstraff dagarna i ändå kan inte ha dyslexi, det är orimligt!
    Marleen skrev 2011-02-19 20:37:40 följande:
    barnporr, våldtäckt, djurmisshandel, djur o människo plågeri... aj så grova brott i så fall...

men sen finns de ju annat som vi skulle kunna försöka få in i sverige som att inte ha fängelsena som nått jävla uppvilningshem. fångarna får ha tvspel, godis, biokvällar, vissar får till o med åka på ez skidsemestrar (beroende på vad de e bömda för) så kallas det för rehabilitering osv...

nä de skulle va ett straff att sitta inne och inte nån jävla anstallt att vila upp sig på!
    Det här ser fan inte ut som en dyslektiker.
    Vad vet du om det, men skit samma, droppa det och ha en trevlig Söndag. Glad
    Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • shitvadjaghatar
    Anton Chigurh skrev 2011-02-20 11:24:41 följande:
    Vad vet du om det, men skit samma, droppa det och ha en trevlig Söndag. Glad
    Alltså, jag har aldrig hört om en dyslektiker som inte kan skriva stor bokstav eller sätta ut punkt.

Hatar, verkligen hatar folk som älskar dödstraff.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    shitvadjaghatar skrev 2011-02-20 12:08:14 följande:
    Alltså, jag har aldrig hört om en dyslektiker som inte kan skriva stor bokstav eller sätta ut punkt.
    Du har inte funderat på att skaffa dig en bildad uppfattning om frågan innan du uttalar dig?

Det är inte helt ovanligt att personer med dyslexi "bortser" (helt enkelt missar) från vanliga skrivregler som interpunktion och stora bokstäver.
    Any truth is better than indefinite doubt
  • shitvadjaghatar
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-02-20 12:17:59 följande:
    Du har inte funderat på att skaffa dig en bildad uppfattning om frågan innan du uttalar dig?

Det är inte helt ovanligt att personer med dyslexi "bortser" (helt enkelt missar) från vanliga skrivregler som interpunktion och stora bokstäver.
    Ja, då är väl hon ett undantag och jag ber om ursäkt.
    Fortfarande jävligt trött på trashfolk som är för dödsstraff.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    shitvadjaghatar skrev 2011-02-20 12:20:39 följande:
    Ja, då är väl hon ett undantag och jag ber om ursäkt.
    Nej, inte nödvändigtvis ett undantag. Som sagt så är det inte särskilt ovanligt att det händer att man som dyslektiker missar stor bokstav och punkter.
    shitvadjaghatar skrev 2011-02-20 12:20:39 följande:
    Fortfarande jävligt trött på trashfolk som är för dödsstraff.
    Vad har det med någons stavning att göra?

Jag är inte för dödstraff men det finns argument för det och då kan man bemöta dem istället för att direkt dra alla i en grupp över en kam. Fast kanske inte i just den här tråden då.
    Any truth is better than indefinite doubt
  • Carpe diem1981
    shitvadjaghatar skrev 2011-02-20 11:00:22 följande:
    Eh, ja jättelågt.

Vad har det med bright att göra? Så om du röstar på Mona Sahlin och sossarna så är du idiot? Alla har väl rätt till sin åsikt i ett demokratiskt Sverige eller?
Svar på tråden Ni som är för dödsstraff...