• Anonym (mördaren)

Vi åt upp dotterns marsvin

Hon ville inte ha det längre så jag slog ihjäl honom och tillagade honom. Det smakade okej faktiskt men jag har lite dåligt samvete nu och mår faktiskt ganska illa. 

• Svar på tråden Vi åt upp dotterns marsvin
  • Auctoritas
    KungligtSnygg skrev 2011-02-21 02:24:35 följande:
    hahaha du är ju helt rubbat ditt jävla svin
    Hahaha och du är analfabet. Glad
    Argumentum ad rem
  • Stor mamma

Du vet väl TS att du måste steka marsvinet till genomstekt-annars kan man bli lite illamående

superrecept på marsvin eller gerbil är att helsteka, med en marinad av rödvin, lök, motötter, en gnutta chili och smör....
    i slutet tillsätter du lite viltkrydda   mumsigt värre

• Postaldude

Men kan ni aldrig hålla käften? Konstigt att den här skit-tråden inte blivit låst för länge sedan. TS kan du ge mig din adress så ska jag se ifall du nog gjort det och då ska jag slakta dig levande dit jävla svin. Kan ni inte bara vara seriös och säga som det nu är?

• Dorian Ertymexx
    Postaldude skrev 2011-02-21 08:12:43 följande:
    Men kan ni aldrig hålla käften? Konstigt att den här skit-tråden inte blivit låst för länge sedan. TS kan du ge mig din adress så ska jag se ifall du nog gjort det och då ska jag slakta dig levande dit jävla svin. Kan ni inte bara vara seriös och säga som det nu är?
    Ehm, vadan denna aggression? Ska du åka till Peru och hota alla som äter marsvin där också? Likaså resten av de andinska länderna?
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • I Blackrose I
    Anonym (mördaren) skrev 2011-02-20 15:33:15 följande:
    Hon ville inte ha det längre så jag slog ihjäl honom och tillagade honom. Det smakade okej faktiskt men jag har lite dåligt samvete nu och mår faktiskt ganska illa. 
    Men, varför? Marsvin är så jäkla fula ändå. Bra att den kom till användning. Hört att det ska smaka som kyckling. Stämmer det?
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Postaldude skrev 2011-02-21 08:12:43 följande:
  • I Blackrose I
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-21 08:24:04 följande:
    sv.wikipedia.org/wiki/Marsvin

"Marsvinen hölls som husdjur först i Sydamerika, främst för köttets skull. Till Europa kom de på 1500-talet. Där fick de aldrig någon betydelse som matdjur, men hölls från början som sällskapsdjur och senare även som försöksdjur."
    MÄH, Dorian. Kom nu inte med fakta till sandlådan. Dumma dig, vad skulle det vara bra för? Obestämd

Svar på tråden Vi åt upp dotterns marsvin