• tacksamheten

Vad gör din man/sambo just NU?

Min man är ut och kör bil.
    Han ska hämta några pärmar med papper och sen sitta hemma i kväll
    och göra någon redovisning.

• Svar på tråden Vad gör din man/sambo just NU?
  • madeleine82

Han ligger i sängen och drar sig,hade velat detsamma men ska jobba efter suttit hemma 3 dagar med inflammation i knät.

• Helpful
    Elliot0300 skrev 2012-05-17 11:07:15 följande:
    Är väl så det är när samhället utvecklas och tekniken går framåt (och man är teknikintresserad)
    Är säker på att de kände så om "nymodigheter" förr också! Flört 
    HÄR håller jag inte med dig, själ, filosofi och samtal är något som "alltid" har varit beständigt genom historien (förutom nu då vad det verkar...I alla fall här i Sverige)...
    Sverige, Sverige festligt att du lever än..
  • FruSen

Min man spelar dator (tydligen diablo eller vad det nu var för något nytt spel som kom ut nyligen) och han är mer eller mindre i rumsarrest där i sitt datarum eftersom jag vill städa idag och då jag städar är han bara i vägen.

• Elliot0300
    Helpful skrev 2012-05-17 11:16:14 följande:
    HÄR håller jag inte med dig, själ, filosofi och samtal är något som "alltid" har varit beständigt genom historien (förutom nu då vad det verkar...I alla fall här i Sverige)...
    Kan lova att både jag och min sambo förskonar våra icke-datorspelsintresserade vänner från snack om diverse dator-snack! Är nog väldigt få personer som BARA snackar om datorspel, även om de såklart finns. 
  • Helpful
    Royalle skrev 2012-05-17 11:59:10 följande:
    Här är karln ute och svetsar Flört. Manligt nog?
    Manligt och bättre än spel, men inte så sofistikerat (fast det är ju inte spelandet heller ).
  • FruSen
    Helpful skrev 2012-05-17 12:14:11 följande:
    Manligt och bättre än spel, men inte så sofistikerat (fast det är ju inte spelandet heller ).
    Svetsning och dataspel är bra mycket manligare och mer sofistikerat än att surfa på familjeliv tycker jag  
  • Helpful
    FruSen skrev 2012-05-17 12:45:46 följande:
    Svetsning och dataspel är bra mycket manligare och mer sofistikerat än att surfa på familjeliv tycker jag  
    Förhoppningsvis gör jag en sofistikerad insats på familjeliv. Jag registrerade mig här eftersom en del verkar tycka att det är för få män här. Men om mina verbala tjänster inte är välkomna så avreg. jag mig naturligtvis.
  • Helpful
    FruSen skrev 2012-05-17 12:45:46 följande:
    Hur kan dataspel vara sofistikerat?:S Det är ju bara svett, svordomar, cola, 24/7 och arbeterklass...:/
  • Royalle
    Helpful skrev 2012-05-17 12:14:11 följande:

Det beror ju på vad det är han svetsar, eller hur. En smutsig svettig svetsande bonde kan vara bra mycket mer sofistikerad än en fisförnäm kavajprydd halvman från stockholm. (Inget illa ment, bara ett exempel.)
Svar på tråden Vad gör din man/sambo just NU?