• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • bsm

tack. så himla svårt att veta vilken som e bäst =( så enda sättet e väl att pröva sig fram.

• bsm

mina bristningar e vita, troru den hjälper ändå?:)

• EhjärtarP

Känns som att hoppet om att få tillbaka sin kropp efter graviditeten ökar efter att jag hittade den här tråden :). Ska absolut köpa en dermaroller sen och testa!! Men då jag har BF 18 maj får jag nog vänta med att börja rolla tills hösten då jag läst att det inte är bra om huden man behandlar utsätts för sol. Och även om man har kläder på sig kan ju solen gå igenom om den är stark. Sen ska jag nog satsa på att gå ner i vikt först innan jag börjar behandlingen på allvar :).

Vore kul att se fler före och efter bilder här i tråden!!

• partouze

Kan lägga upp före och efter när jag är klar solljuset bleker bristningar bra oxkså

• bsm

jag håller med EhjärtarP att det vore jättekul och pappande om fler kunde lägga ut bilder. Jag ska se om jag själv också kanske kan göra det sen :P men har rollat bara en gång hittills och har inte sett resultat än, inte mkt iaf så onödigt att lägga ut än för mig... rollar på vita bristningar så det lär ju krävas mkt tålamod.

nån mer som rollat eller rollar på vita bristningar? hur går det för er? =) nyfiken...
    jag ska köpa en kräm som innehåller a, e och c vitamin samt aloevera !;P hoppas den hjälper.

Jättebra partouze att du lägger upp bilder:) säg till när du lagt upp!
    kramar , M       

• FeliciaB

Dags för min tredje dermaroller, oj vad jag är nöjd! Alla olika storlekar kan ju behandla olika saker, så det är så värt.

Köper fortf. mina från Softbeauty.se - snabb leverans så finns ingen idé att byta, bra priser och tydlig info.

Har ni några bra bilder? 

Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?