• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • FeliciaB
    Amaranto skrev 2012-05-05 16:15:41 följande:

Hej! :) Registrerade mig enbart för att diskutera dermarollers då det ofta är dålig info på sidorna man köper ifrån. Efter att ha forskat i ett par dagar har jag nu bestämt mig för att köpa från www.skinroller.se som är ett svensk företag som jag läste många goda rekommendationer om på alla  forum och den verkade helt enkelt bäst, samt att de har ett bra pris och fri frakt. Vad jag nu undrar är: 

Hur ofta ska man rolla? 

Jag har beställt två storlekar, 0.5 mm och 1.0 mm. Det är svårt att hitta info!

Man kan köpa två stycken för 695 så jag köpte mina nya där, 0.5 mm och 1.5 mm :) 
  • JabbaTheHut

Hej!
    JAg  har en fråga.. Min dermaroller är 2,5mm, ska hela nålarna ner i huden? Eller hur hårt trycker man? Ska de blöda?

:)

• Amirsmamma

Jag vet inte om jag gör fel! Har köpt en 1,5 mm och rollat ca 4 ggr i veckan under 2 veckor nu. Märker dock ingen skillnad. Brukar rolla hårt och snabbt ca 10 ggr åt varje håll. Det är på magen jag rollar. Gör jag något fel eller? Vill verkligen minska mina innan slutet av juni :(

• Elle83

Nu är lillan född så nu ska jag börja med att rolla oxå Tänkte satsa på 2 ggr/vecka till att börja med så att magen får vila ibland oxå! Hoppas på att det ger resultat snabbt

Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?