• Nech

    Lycka är.. ja vadå?

    Jag insåg just vad lite som behövs för att förgylla tillvaron. Jag hittade nämligen lite Cola och några Kinder Maxi (min stora last här i livet..) i ett skåp. Och jag blev helt till mig! Skitglad!! Ända tills hunden stoppade fram nosen och snodde två av de där chokladbitarna. Men faktiskt, jag som annars blir skitförbannad på sånt, bara skrattade, det var som han tänkte att "delad glädje är dubbel glädje" ungefär.
    Så okej då. Han hade ju fått ändå :D

    Men för att återgå till saken..
    Vad gör ER lyckliga? Stort som litet, jag känner för lite happy reading. Och kanske lite inspiration också.


    Livet på Linjen - telehoran.blogg.se
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 23:47
    Jag ska nog förtydliga att jag syftade snarare på vad som förgyller er vardag lite extra sådär :D
    även om att vara frisk och att ha en familj osv är positivt så var tanken lite ytligare.. Men skriv gärna lite både och!
  • Svar på tråden Lycka är.. ja vadå?
  • Nech

    Jag tycker att ni har rätt allihop, fast jag menade kanske något lite mera ytligt när jag skrev trådstarten. Men det gör inget, det är intressant ändå. Jag syftade snarare på vad som förgyller er vardag lite extra sådär :D Ska korrigera ts..
    Tack för era svar med!


    Livet på linjen - telehoran.blogg.se
Svar på tråden Lycka är.. ja vadå?