Vi i Halmstad (ver 6)
Cassiopeja: okej tack Då hoppas jag att hon ser min fråga i tråden sen
Cassiopeja: okej tack Då hoppas jag att hon ser min fråga i tråden sen
Blixten: Okej tack för informationen!
Idag har jag köpt ammningsnapp Jag tyckte att det var lite löjligt att spela hjälte när jag kunde dra av slamsor från från bröstvårtorna... Så nu är det mysigt att amma igen
Och hjälp vilken PÖL jag vaknade i idag. Det bara sprutar åt alla håll här. Det är ju helt knäppt, haha
Jaha, jag hade ingen aning om att det var så vanligt med amningsnapp. Där ser man Det är ju jättebra att det finns iallafall för innan så satta jag nästan och hade ångest över att hon skulle bli hungrig igen. Men det märks ju knappt någon skillnad, den är så tunn så det känns inte konstgjort alls
Idag har vi tagit vår premiärtur med vagnen! Vi traskade omkring runt SJÖN och mitt i allt blev vi typ överfallna av en massa ankor (eller änder kanske det var...) De var hur många som helst! Det finns en bild i galleriet, jag ser ut som värsta snygga fräscha fotomodellen: svettig, fet, rödflammig och med andreas jättestora jacka på mig...men det får jag bjuda på
Ankorna är snygga iallafall
Maximus: Ja blixten är snabb hon Men hur länge "blödde" Liv?
ja just det...bilden också var det ja
Cassiopeja: Drygt, jag vet precis hur det är... Du får komma upp hit och ringa och internetta om det skulle knasa ihop sig
Ja jag ska inte strula till listan nånting utan jag säger bara att jag kommer om allt klaffar och jag får skjuts
Blixten: Jo jag kom på det också, jag var faktiskt nere förut och kollade vart den går ifrån.
Olga: Ja tack jättebra! Jag är fortfarande inte helt insatt i det här med buss så du får visa mig
Så att jag inte hamnar ute i frösakull eller nått
På måndag kan inte jag. Ska plugga på förmiddagen med en från min kurs och 14.30 kommer bvc på hembesök. Men ni behöver inte ändra för min skull för jag vågar ändå inte garantera att jag kommer, det känns lite nervöst att släpa ut barnvagn och grejer redan så jag får se hur jag känner mig - OM det nu blir en annan dag än måndag.
Cassiopeja: Jaha...haha du ser hur bra lokalsinne jag har, jag har ingen aning om vart frösakull är, bara att det är bort åt tylösandshållet och att det är långt bort. Typ Man kanske borde ta och lära sig någon dag...
Sofia: Ja du, jag är inte heller någon expert, jag bara klipper och klistrar . Jag använder mig av färgad kartong, snören, cerenitlera, sytråd, knappar, foton och fantasi
.
www.scrappiz.se är skitbra om man vill ha insperation (eller bara sno idéer rakt av ). Och vill man inte göra egna bakgrunder och stämplar så kan man nog köpa det där också, har för mig att de har nån "köp och säljdel".
Hjälp vilken natt jag har haft! Jag har inte sovit mer än kanske en timme sammanlagt. Hon har BARA velat käka. Hur mycket mat får hon i sig liksom? Det måste vara mjölk i hela sängen...
Sofia: Men alltså, jag blir inspirerad när jag tittar på andras grejer. Man kan göra samma som dem, bara ändra fägerna eller vissa detaljer, eller så får man kanske en helt egen idé när man sett andras grejer. På Bokia i stan finns det lite scrappgrejer också kom jag på nu. Nästan längst in i affären till vänster. Med färgad kartong kommer man långt så det är en bra början