Vi i Halmstad (ver 6)
Cassiopeja: Den där känslan hade jag ett par veckor innan Jolie kom. Fast den blev väldigt intenstiv på kvällen den 7:e efter fikat. Jag kunde knappt stå upp då
Det verkar ju onekligen vara på rätt väg iallafall
Cassiopeja: Den där känslan hade jag ett par veckor innan Jolie kom. Fast den blev väldigt intenstiv på kvällen den 7:e efter fikat. Jag kunde knappt stå upp då
Det verkar ju onekligen vara på rätt väg iallafall
Nä nusitter jag här och är orolig för mammaJ . Hur har det gått???
Jewel: Jag har jobbat ganska mycket som fotograf och fotolärare *hint hint* Jag jobbade extra som bröllopsfotograf sommaren 2004 och fotade ca 10-15 bröllop. Jag kan ta med min bok på nästa fika om du vill se?
Nä nu ska vi gå och handla, vi ska ha tacoskväll hos några kompisar ikväll, skoj skoj
Ella Karamella: Välkommen. Jag är 23 år och bor med min man och dotter, på 4 veckor, i en lägenhet på vallås Kommer från malmö, hor bott en sväng i dalarna och bor nu i halmstad sedan maj 04.
Fika på torsdag kan jag nog hänga med på! Men vi ska på nån sån där föräldragrupp på bvc klockan 13. Hur länge brukar det vara? Annars kan jag ju innan 13 också
blixten: Jag såg den jag med och jo jag var också helt svullen i ansiktet efteråt Den var ju baserad på en verklig historia också! Så det har tydligen varit tillåtet att sälja barn i usa för inte så länge sedan. Det är ju sinnessjukt....
Nu ska jag iallafall gå och leta upp bilderna på dina tårtor
Jewel: Jo jag var i malmö hos min mamma Tyckte att jag kunde passa på när Andreas skulle iväg och kolla på hundar. Men han hade inte tyckt att det var jätteskoj direkt. "Det var ok men det var ju bara småhundar" var hans kommentar när jag frågade, haha...
Förresten, nu låter Jolie sådär skum igen...som att hon har jättemycket slem i halsen och näsan och nästan måste kippa efter luft ibland. Fast jag ser INGET slem/snor. Hur vet jag om hon är förkyld eller inte? Hon är hur pigg som helst och äter utan problem... Och ljuden kommer bara ibland. Jag tänker på om det är bra att komma på fikan. Vad tror ni? Det enda som får mig att tro att hon är förkyld är att hon låter sådär ibland. Jag försökte ringa bvc under telefontiden men det var upptaget HELA tiden Kan man fortfarande ringa BB? Eller är hon för gammal? Vem ska man ringa annars?
Sofia Cronwall: Ja det kanske jag kan göra. Det hade jag inte tänkt på. Ska göra det sen då
Blixten: Wow vilken tårta!
Jewel: Äh Han hade ingen koll alls. Det var hans kompis som släpade med honom som hade missuppfattat tror jag. Men det fick ju sig en utflykt iallafall
LoBe: Min man är 76:a Han fyller 30 om 8 dagar och har tok-ångest
Grattis till snoppen mammaJ! Själv har jag fått för mig att vi bara kan få flickor och inte mig emot för killnamn är ju helt omöjligt att komma på
Själv sitter jag här och är sur för jag har fått nått virus Jätteont i halsen och helt seg i huvudet. Andreas fick ta Jolie själv till bvc idag så nu sitter jag här och saknar henne (och hjälp vad det spänneri brösten!). Men det ska bli kul att se vad hon väger
För 9 dagar sedan vägde hon 3665. Undrar om hon har kommit över 4 kg nu...
Pga viruset så hoppar jag fikan idag. Vill inte smitta någon av er! Skulle vart kul att vara med dock, jag har ju inte fikat sedan lussefikan hos blixten Nästa gång så ska inget komma ivägen. Men bestäm bara inte den 20-24:e för då åker vi till örebro
Nä nu ska jag passa på att vila lite medas jag får
haha, värsta stora tjejen! Jolie vägde 4040 gram idag så hon har gått upp nästan 400 gram på lite mer än en vecka! NU kan de inte klaga på att hon går upp sakta för nu ligger hon minsann mitt på kurvan!
Tyvärr verkar det som att hon har fått min förkylning också. Hon är snorig och nysig
Men hon verkar jättepigg så jag hoppas att mår ok ändå. Just nu ligger hon i sitt babygym och är helnöjd för första gången. Kul att hon äntligen uppskattar det och inte bara gapskriker när man lägger henne där. Hon har väl äntligen fattat innebörden
Hoppas att ni har skoj på fikat. Jag är lite avundsjuk...det hade vart kul att vara med...
Andreas är på stan och snackar med en tatuerare. Han ska tatuera in jolies handavtryck och namn någonstans Frågan är bara HUR vi ska lyckas göra ett snyggt handavtryck... Hon är ju inte direkt medgörlig när det gäller sånt...Någon som har ett bra förslag? Och vad använder man för färg? Själv tänkte jag bara tatuera in hennes namn, jag hade liksom lovat mig själv att inte tatuera mig mer men sånt kan man ju aldrig hålla
Ett namn tar inte så mycket plats liksom...
Sofia: Jag vågar inte annat än att hålla med teaspoon (hon har ju så läskigt rätt hela tiden) så jag gissar också tjej
TeaSpoon: Flicka
Maddissen85. Flicka
Zazla: Flicka
TeaSpoon: Flicka
Maddissen85. Flicka
MammaJ: Pojke
Zazla: Flicka
Är UL-tanten Ulla så skulle jag lita på henne
Då skulle jag vara 100% faktiskt Hon har ju gjort UL i 100 år
Hon hade rätt på mig iallafall
Alla 5 gångerna hon kollade
Första gången var i vecka 17+2 och då sa hon att hon var helt säker fast att hon egentligen inte får säga det
Nu kom jag förresten på att jag kanske ska ringa henne för efterkontroll. Jolie är 5 veckor imorgon. Är det dags att ringa nu?