Vi i Halmstad (ver 6)
TeaSpoon: Ian saknar en socka och filip saknar vantar Vi har haft 6par... nu har vi 2hela par... samt att vi har 4 st med bara en.. hmm vart tar dem vägen?
TeaSpoon: Ian saknar en socka och filip saknar vantar Vi har haft 6par... nu har vi 2hela par... samt att vi har 4 st med bara en.. hmm vart tar dem vägen?
åhh f*n va arg jag blev på Filip nyss... Det hela började med att brandlarmet började tjuta (alltså bara pipa, inte batteripipa det hörde jag) så jag gick och kollade då hade den (ursäkta språket) jäkla ungen tagit något, vet inte vad det var men det var nån form av värmelampa. Den hade han satt i eluttaget, det osade verkligen bränt här dock hade inget börjat brinna.. kom i tid. Men jag blev rädd och arg samtidigt.
Nä nu ska vi se om han och jag kan mysa lite och så ska jag förklara för honom vad han har gjort, det e ju för sent för att "straffa" honom.
2-åring bortskänkes!!!! Vet ni vad han gjort nu då????? Han har fått tag i vällingen och hällt det pulvret i akvariet.... ÅHHHHHHHH GGGGGGGGGRRRRRRRRRR!!!!!!
Jag försöker fiska upp fiskarna men det e banne mig inte lätt....... åhhh varför just NU? jag e dötrött, ska duscha, sova och upp tidigt som fan för att jobba jag orkar snart inte med mitt liv, tråkigt men sant.
Hej.. Jag har spått mig... Vill ni veta svaret?
Det får ni i allafall... Det e om barnets kön, kostade bara 30kr och det var det värt
"Barnet du bär på är en flicka, hon föds 15-16 maj på eftermiddagen.
Jag vill också påpeka att barnpendling är bland det svåraste som finns då så
många faktorer spelar in och framtiden är alltid föränderlig, aldrig
statisk. Ett erfaret medium har rätt i c:a 85% av fallen när det gäller
barnpendling, och jag har rätt i c:a 80-85% av fallen."
Så nu e det pojke enligt UL v.18, flicka enligt henne, flicka enligt familjelivs uträknare. Så vi får se... Jag ska definitivt be om ett UL till...
Familjelivs uträknare har stämt (tro det eller ej) på alla i min familj samt de vänner jag testat på. Så blir det en liten gosse så e jag den första till att bryta trenden.
Jo mamma tyckte att jag hade annorluna mage nu än med filip... Hon tror på flicka nu, innan pojke.
Nu kom mathias hem så nu står han och fiskar upp fiskarna från vällingen haha... Tur i oturen var ju att det var det lilla akvariet. Hade det varit det stora på 530liter så hade jag nog gått i graven eller nåt..
Nu ska jag göra iordning filip, för han har jag inte hunnit lägga än pga incidenten... han kommer vara skittrött, jag med. men vad f*n gör man. Ska även ta en snabbdusch...
God natt på er!!
Blixten: Jag var väldans trött igår så jag ska säga att jag vet inte vad jag skrev själv. Det där med ett UL till vill jag gärna ha OM man får vill säga, vill gärna kolla på min lille prins igen... Fast å andra sidan e det bara 3månader kvar tills jag får se honom live...
Nä nu ska jag äta lunch, har precis kommit hem från jobbet.
Igår lärde sig Filip ta på sig blöjan själv, alltså en byxblöja och han gjorde det idag med. Han e så duktig min lille prins, TROTS att han är ett riktigt busfrö. Jag har även läst att Skorpioner (som han är) är riktiga busfrön och det stämmer definitivt in på honom...
Nä nu ska vi mysa lite framför en disney film eller nåt. Ska även se om jag kan brodera klart mitt broderi som jag hållt på med i minst 3år
TeaSpoon: Aj då har inte tänkt på det Jaja, han har inte visat nån tendens till det än tack och lov. Går Totte på pottan/toaletten? Filip gör inte det, han kissar ibland men oftast så vill han inte, och vi vill inte tvinga honom. Har du nåt tips på hur man får dem på pottan? Eller ska man vänta tills bebisen e ute?
TeaSpoon: Men jag har hört att de som är "rumsrena" trillat tillbaka för att de fått syskon. Bebisen tar ju mycket tid och då menar ungarna på att jag kan inte, hjälp mig, ha tid med mig liksom. Så frågan är ju liksom om man ska ta tag i det till sommaren istället, då kan man ju gå med rumpan bar utan att frysa. Man vill ju samtidigt inte riskera att börja om från början när man lyckats en gång.
Filip var ju rolig att mysa med Vi satte igång Skönheten och Odjuret... Filip däckade i soffan 5min in i filmen. Jag sitter och broderar. Just nu pausar jag lite, fick sån fruktansvärd halsbränna... Ska gå och hämta lite vatten och dricka.
Tack för länkarna... det var jättebra. läste alltihop, börjar nog framåt våren när temperaturen stigit något. just nu e här kallt som tusan i huset... men sen blir det en naken-fis av filip.