Ja idag har det varit en lång dag.. först i morse så var jag på MVC, allt var bara bra, förutom att jag hade lite socker i urinen... hmmm Kan det bero på allt gottis jag åt dagen innan.. jaja hon oroade sig inte särskilt mycket för det men jag ska göra ett nytt urinprov på fastande mage, 2 toabesöket iallafall... Men vad kan hända om jag fortfarande har socker i urinet då????
Jag hade även lite lågt hb (heter det det?) i vilket fall som helst ska jag nu börja med niferex som e sååå himla äckligt, men vad gör man. Allt för att bebisen och jag själv ska må bra ju.
Jaha, jag har en son som INTE vill sova.. jaja, det var iofs en timme innan läggdags men han var jättetrött, somnade lite lätt i bilen på väg hem från mamma... 2min tar det väl max att köra från henne
Sedan var jag ju hos tandläkaren pga av tandvärk igår, har inte haft ont alls idag tack och lov. Det visade sig att min ena visdomstand kommit i kläm och lagt sig lite på tvären, inte undra på att jag hade ont. Det finns inget de kunde göra nu sa han, bara att vänta och se om den kommer, annars skulle de operera bort den.
Nä nu ska jag hitta på något annat.. Ha en fortsatt trevlig kväll...