Inlägg från: Sofia Cronwall |Visa alla inlägg
  • Sofia Cronwall

Vi i Halmstad (ver 6)

Jag har fått tid till tandläkaren imorgon kl. 14.10, tjoho inte alls... Det blir mycket att göra imorgon... först 10.15 besök hos BM och sen tandläkaren.

Så är det, har man ont så måste man ju nästan kolla upp det, kanske e nåt allvarligt.

Nä nu ska jag kolla slutet på curling (damer)

• Sofia Cronwall

jo en sak till... Till er som har barn på dagis. Skulle jag kunna lämna filip imorgon på dagis för att jag ska till tandläkaren? (alltså jag får ju ringa innan och säga till om det på morgonen eller nåt) Han är egentligen ledig, mathias börjar 14 och jag vet inte om mamma e ledig och kan ta honom.

• Sofia Cronwall

Mamma var ledig imorgon, hon tar honom redan vid 9.30 snåret och så hämtar jag honom när jag e klar hos tandläkaren så det blir en lugn/ensam dag för min och mathias del...

• Sofia Cronwall

Peppar peppar! jag tog 2 panodil vid 17. nu har jag inte ont längre, peppar peppar!

Nu ska jag göra lite sysslor här hemma... snart sovdax för lilleman. Och då vaknar den andre som håller igång ett bra tag.

• Sofia Cronwall

ÅHHH Veronicas bebis har kommit!! En söt liten kille. Finns inne på webbisar nu iallafall... Varför finns gravhormoner? Sitter och bölar lite för att han var så himla söt.

• Sofia Cronwall

Blixten: Nä hon brukar vara dålig på inlägg och sånt och vad jag vet så har hon inte varit med på nån fika.. Jag försökte få med henne en gång men så blev sebbe dålig och jag orkade inte...

• Sofia Cronwall

Ja idag har det varit en lång dag.. först i morse så var jag på MVC, allt var bara bra, förutom att jag hade lite socker i urinen... hmmm Kan det bero på allt gottis jag åt dagen innan.. jaja hon oroade sig inte särskilt mycket för det men jag ska göra ett nytt urinprov på fastande mage, 2 toabesöket iallafall... Men vad kan hända om jag fortfarande har socker i urinet då????
    Jag hade även lite lågt hb (heter det det?) i vilket fall som helst ska jag nu börja med niferex som e sååå himla äckligt, men vad gör man. Allt för att bebisen och jag själv ska må bra ju.

Jaha, jag har en son som INTE vill sova.. jaja, det var iofs en timme innan läggdags men han var jättetrött, somnade lite lätt i bilen på väg hem från mamma... 2min tar det väl max att köra från henne

Sedan var jag ju hos tandläkaren pga av tandvärk igår, har inte haft ont alls idag tack och lov. Det visade sig att min ena visdomstand kommit i kläm och lagt sig lite på tvären, inte undra på att jag hade ont. Det finns inget de kunde göra nu sa han, bara att vänta och se om den kommer, annars skulle de operera bort den.

Nä nu ska jag hitta på något annat.. Ha en fortsatt trevlig kväll...

• Sofia Cronwall

En annan håller på att städa... tråkigt men det behövs verkligen.
    Nu ska jag strax åka och handla så vi kan göra våfflor idag, gott, mums!

Zazla: Usch vad jobbigt med mjölken. Kan det innebära att hon är/blir allergisk mot mjölkprodukter då? Min systerson var allergisk när han liten, sedan växte det bort. Och så kom det tillbaka typ 6år senare, så nu är det fast.

• Sofia Cronwall

Jo Maviperi pratade om nån Zander, kan det vara hon som fått en liten kille idag? Efternamnet är Zander därför undrar jag!

Skrev ett jätteinlägg innan, orkar inte skriva det igen, men jag tar delar ur det...

När ska ni fika på tisdag OM det blir nåt? ni ska ju fota bebisar med ju... Kanske dyker upp tisdag eller torsdag. Får se hur jag mår.

Cassiopeja: Vad heter era mor/far-föräldrar? vad heter era mammor? Du kanske har ett namn du vill dela med dig av till lilla Eira? Filip fick namnen Daniel, FILIP, Mathias (efter pappa). När vi skulle välja namn till Filip, stog det mellan Daniel och Filip, men kom överens om att Daniel fick bli ett andranamn.

• Sofia Cronwall

Jag har testat på alla i min familj, det har stämt på alla... MEN inte denna gången... Nu säger den flicka och enligt UL är det ju en liten gosse...

Har börjat kolla på lite kläder till lillen, men man vet ju inte om han blir Stor eller liten, hur varmt/kallt det är när han kommer...

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)