• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • Maddissen85

Blixten: Det kommer att gå jättebra.. Killen jobbar till 16 å jag ska börja vid 17.. De dagar jag ska jobba.. Å dessutom så har de förståelse att vi har barn (känner dem sen innan)

zazla: Jag börjar väl bli frisk nu.. Har levt en del på halstabletter så nu e det kanske bara magen som ska ordna upp sig Visst har jag hosta kvar, men den lär väl inte vara farlig nu..

• zazla

Blixten: Tack! Ska notera det och ha som ungefärlig mall när vi börjar snickra på dopklänningen

Härligt Madde Nu börjar jag känna mig sjuk dock Jag hoppas på att det är för att jag är extremt trött idag... Ska slänga mig i sängen snart och kolla på film

• IngIng

Lägger till mig i listan fast att jag inte är inne och skriver så ofta. Det hinns liksom inte med! Men är inne och kollar med jämna mellanrum!
    Skriver även dit vilket år Moa föddes. Kan ju vara kul och veta hur gamla alla små liven är. Det är ju väldigt olika tror jag!!

Anna74 ? Anna, Karl 28/9
    Baloo -
    Blixten ? Diddi 27/2, Amanda - 7/9
    Cassiopeja - Maria 3/2, Eira 15/1
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    Gumlan ? Maria, Emil 3/7
    Heffaklumpens mamma ? Elisabeth, Linnéa 1/9
    IngIng - Ing-Marie, Moa 18/7-2003
    Jesster - Jessica
    JewelGirl - Jenny
    LoBe ? Lotta
    Maddissen85 ? Madeleine 16/3, Leo 28/9
    Magganhm ? Maggan, BF 20/7
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7 & Leo 18/7, BF 6/6
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9 & Aston 30/11
    Maximilius flicka ? Ida 22/9, Liv 30/10
    Olga81 - Olga3/5, Sofia 9/10
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5
    Sydney ?
    Teaspoon 2/2 ? Magdalena, Totte 4/2 & Ian 6/10
    Trollbarn - Jenny , Elliot 2/9
    Veronicamy ? Veronica 24/6, Sebastian 13/2 & Lucas 15/2
    Zazla - Zalli 22/8, Jolie 9/12
    Xandra84 - Xandra

Ha en trevlig kväll!!!
    Kram

• LoBe

Hej hej
    Nu har mina föräldrar varit här på besök. De kom i går o stannade över natten så var vi på Biltema, cilli o Eko idag. Trevligt!!!
    Hm tror att de är sugna på att bli morföräldrar pappa sa idag nämligen när jag förklarade för mamma att det avr indianer i Fortet - "Då är det ingen bebis där inne?" Lite besviken i tonen var han nog allt...hm ja de får nog vänta lite till iaf.

Zazla: ang konto. Hm, nu var det iof till vår guddotter, men vi öppnade ett vanlgt sparkonto i våra namn då vi vill ha kontroll över pengarna och Hon får tillgång till dem först när vi betsämmer det (18 eller 20 år eller nåt) Hade vi öppnat det i hennes na,mn hade hennes föräldrar fått tillgång till det och det vill vi inte (lite taskigt kasnke). Men det är ju inte aktuellt i ert fall. Anledningen till att vi INTE valde fonder är att man inte vet hur det går med dem. På ett vanligt konto är ju iaf den summan vi satt in befintlig på kontot. ok ingen vidare ränta men inte heller mindre än vad vi satt in.

Blixten: skulle du länka llerer lägga in listan i trådstarten? Om du väljer det senare får du gärna lägga in min födelsedag den 13 juli (jag blir ju tant den dagen)

Oj oj oj vad medaljerna rasslar in till oss. Jag som inte gillar OS har faktiskt suttit spikad när Anna Ottosson o Anja körde i går o när damerna spelade hem ett Os-guld i curling!!!

Ha en god afton.
    Nu ska vi snart ut på stan o dricka öl!!!

• Maddissen85

LoBe: Gott med en ölkväll Ni får ha det så trevligt å kanske strula runt lite när ni kommer hem så mamma å pappa blir nöjda

• Cassiopeja

LoBe: Indianer i Fortet???? *ser ut som ett levande frågetecken *

Jag kan annars härmed meddela att Eira har BAJSAT!!!
    Kvart över tio i kväll klämde hon ur sig en laddning som var lika stor som om hon samlat hela veckan... och det har hon väl antagligen gjort också!!

Nåja, skönt att veta att maskinet fungerar och att hon inte glömt hur man gör!

• Cassiopeja

hmmm... maskineriet... inte maskinet...

• Maddissen85

Cassiopeja: Gött.. Eira har fått det ur sig Å du slipper vara orolig, skönt!

• JewelGirl

LoBe: hahahaha "indianer i Fortet" den var bra *inte hört förrut*

• Cassiopeja

Förresten... jag hade en riktigt skruvad dröm i natt!

Jag drömde att Eira skavt så mycket på mina bröstvårtor att de helt sonika trillade av! Vaknade en morgon och de var bara borta!! Och jag kan meddela att det INTE var lätt att få en att ta ett riktigt tag då!!

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)