• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • Olga81

vi vaknade halv 6 o bajade en blöja full
    sen, efter 2 timmar somnade vi lite igen....
    var lite trötta efter gårdagens 1-års kallas i GBG, fast det var jätte skoj!

• zazla

Jag vaknade för en timme sen Nu ska vi snart traska upp på eurostop och kolla lite på bokrean på coop Och köpa ett par byxor till Jolie. Jag köpte ett par i storlek 62 i förrgår men jag gillar dem så mycket att jag måste köpa i 68 också så att hon kan ha dem längre Attans att de ska växa ur kläder man gillar...

Hihi förresten, Andreas jobbar ju 75% på zoobutiken men nu har han fått jobb på Chilli också så att han kommer upp i heltid Jippie, rabatt på Chilli

• Cassiopeja

zazla: vad skoj!!

isch, Eira hade en ökningsdag igår och åt typ hela tiden. Så idag vaknade jag upp som Dolly Parton igen... Och vad tror ni Eira gör idag, jo bara sover!!!

• Olga81

har en fråga - om man gått till betaversionen kan man inte längre läsa sina dagbokantekningar (bloggar som det heter nu för tiden)??
    dät finns ta bort o ändra knappar där o visas antal inlägg, men det går inte läsa de eller?
    *förvirrad*

• Blixten

Olga:
    Jo, du klickar på bloggens namn så kommer alla inlägg komma upp som en enda lång rullningslist. Gå in till mig så förstår du...

Zazla:
    Påminn mig igen att jag ska mäta A nästa gång vi byter blöja Vad var det nu: huvud och nacke?

Minerva:
    Yes, ma´m!!

Maviperi:
    Hur gick det på fystestet??

• Blixten

En sak till:
    På tisdag stängs väl denna tråd va´?? Kan jag inte få starta en ny *jättemycket snälla * ???

• Olga81

Blixten:
    då måste jag nog skapa en ny blogg i beta o namnge den, för det finns inget namn på mina bloggar, eller hur ska man säga...

• MammaJ

Blixten; Jo, starta du en ny!!! Det tycker jag. Här eller i Beta förresten??

• zazla

Starta du en ny tråd blixten Du kanske kan ha med teaspoons läng i trådstarten också? Då uppdateras den ju så att den stämmer hela tiden också Ett förslag bara

Runt halsen och runt magen där den är som störst var det jag var ute efter Tack ska du ha

Maviperi: Prison break finns men det är ingen text på den så du får avgöra om du vill ha den ändå

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)