• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • Blixten

Heffa:
    Tack det var snällt att du erbjöd mig en blöja men jag har faktiskt testat Icas och håller med dig!! Jag tycker att de tom är bättre än Liberos. ALlra bäst är Pampers Active Fit, men dessa är ju dyyyyra...
    Så jag har nog bara Coops och Lidls att testa. Jag känner inte till fler på marknaden, men jag kanske missar en sort?

Vi håller en plats till dig, helt klart !!! Ska bli kul att träffa dig och lilla bus igen

• Blixten

Minerva:
    Vi skickade in samtidigt.....
    Helt klart så ställer sådana tragedier saker i en annan dager. Man inser vad man har och uppskattar det sååå mycket mer. Det kan jag lova dig att jag gör!!

• MinervaSkugga

Bra!
    Jag har redan märkt att jag blir tok-förbannad när jag hör hur grannarna bråkar och skriker på sina barn...
    Det känns inte rättvist liksom...
    Man blir så mån om allt och alla...
    Men, en dag, en fin dag, ska Simon få bli storebror...
    När allt känns bättre igen...
    Så det är ingen som ger upp här!

• zazla

Maviperi: Okej, får se om jag går själv då. Annars kanske jag tigger skjuts av Andreas, det är ju så himla tråkigt att gå ensam

• Sofia Cronwall

Blixten: vi använder lidl blöjorna, de är minst lika bra som libero... vi kör på den röda förpackningen.... ska springa och kolla vikten... Om jag åker in till stan sedan så kan jag ta med 2st eller nått om du vill prova. men isåfall fikar jag inte utan ska isåfall bara snabbt in på bokrean och kolla.

det var 7-18kg på de vanliga... och 8-15kg på up n go.
    Visst har det hänt att filip kissat igenom blöjan men då har den faktiskt varit överfull. Ex vissa nätter så han sovit mer än 12timmar... så jag kan nog räkna det lätt på en hand hur många ggr det hänt en olycka i sängen.

Nån som varit ute och kört idag? var det halt...?

Alltså jag bara måste berätta detta.. filip ropade på mig och sa att han hade bajjat.. jaja, jag skulle bara skriva klart det jag höll på med... men så kom han ner och så skulle jag kolla blöjan för ibland tror han att han har bajjat när han har kissat. men så när jag skulle kolla så fanns där ingen blöja bara en liten bajsrand. och filip kom tydligen ner med våtservetter, för han hade torkat upp efter sig.. Men jag kunde alltså inte skälla på honom för han hade försökt att sätta sig på toaletten med hans sits helt själv men det hade inte gått så bra. så det kommer nog snart, hoppas iallafall..

• Maddissen85

Jag kommer iaf inte på fikat... Är fortfarande sjuk... Eller ja, sjuk å sjuk.. Men jag har hosta och fruktansvärt omt i halsen.. Å jag vill ju inte smitta ner er andra med denna förkylningen..

Men det känns som om jag e på bättroingsvägen, så kanske kan jag fika på tisdag

Minerva: Vi finns här för dig.. *Kramar om* LillKillen var jättesöt...

• Blixten

Sofia:
    Har du vägarna förbi runt 14-snåret är jag glad om jag får en som jag kan testa. Men gör dig inget besvär för min skull

• Sofia Cronwall
    Blixten: Ska du in på fikan vid 14? e det på åhlens övervåning? Dyker jag upp så dyker jag upp. men räkna inte med det, måste ju kolla med ungarna om det e ok...
  • LoBe

Minerva: Mycket söt liten kille!
    Usch jag ryser i hela kroppen när jag tänker på vad som hänt er. Har svårt att släppa det. Här går man omkring och gnäller om små grejjer. Det är verkligen som nån sa här innan, en väckarklocka. Man ska inte ta allt för givet utan ta vara på varandra och "fånga dagen"
    Spm sagt vi finns här.

Vilket elende med snö. Det enda positiva med den är att det ser lite roligare ut ute än den svarta skitiga issnön som legat de senaste dagara och att när denna smälter kanske den tar med sig den gamla.

Ha det så roligt på fikat tjejer! Jag hinner inte ska städa o grejja.

• Blixten

LoBe:
    Komigen!!! Du hinner BÅDE fika och städa

Vilka blir vi nu då??
    Blixten, Heffa, Cassiopeja, Maggan, Zazla...
    Fler?

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)