Inlägg från: maviperi |Visa alla inlägg
  • maviperi

Vi i Halmstad (ver 6)

Angående fikan tror jag att vi är fler på torsdagen än på onsdagen. Eftersom Sofia bara kan efter 12 och Teaspoon måste åka 13,30. Under lunchen är det ju inte heller så jättebra på Åhlens eftersom det är svårare att möblera och vi förmodligen skulle bli utskällda om vi tar upp hela stället själva Eller?

• maviperi

Sofia: En bra restaurang är Bengtsson´s mitt emot Hotel Mårtensson. De har en tre-rätters meny som kostar 249 tror jag och som alltid är jättegod. De har i och för sig ingen pizza men det finns nacho-tallrik och en massa annat gott. Där är ganska litet och mysigt så vill i gå dit så boka i tid eftersom ni är så många...

• maviperi

Jag kan inte heller nu längre Mina morföräldrar vill komma och fika kl 12 så jag hinner inte... Oxå typiskt. Såg fram emot det. Men jag får väl hoppas det blir en fika snart igen. Annars får väl jag å JewelGirl ta en egen

• maviperi

Maddisssen: Jag kan såklart tänka mig en fika nästa vecka eftersom jag inte kan idag

• maviperi

Även jag tackar för fikan och instämmer i vad alla andra sagt om att det var himla trevligt Är glad jag stressade mig dit i alla fall.

Zazla: Aston hade oxå en del plitor men de försvann av sig själv...

• maviperi

Jag vill följa med I denna fikatakten kommer jag förbli en tjockis ;-(

?Fika vecka 5?
    Måndag: Zazla, Maviperi
    Tisdag. Zazla, Maviperi
    Onsdag: Zazla, Maviperi
    Torsdag: Zazla, Maviperi
    Fredag: Zazla, Maviperi

Maddissen: Tack för sällskapet idag - som du kanske märkte var ju inte Johan så upplyftande idag. Även om han kanske hade varit något mer social om inte jag hade haft flick-besök

Alla andra: Lovar att förvarna inför nästa smygfika

• maviperi

Jewelgirl: Det låter ju jättebra Grattis vännen!! Fortsätter med tumhållandet och väntar spänt på fler nyheter...

• maviperi

God morgon!
    Måste bara berätta att Aston sovit hela nätterna 3 nätter i rad Så man tycker jag borde vara utvilad men istället har André hållt oss vakna så det jämnade ut sig...

Sofia: Jag skulle inte tro att du behöver vara rädd att han ska dö pga flimret. Hade läkarna misstänkt det så hade de knappast skickat hem honom. Istället för att skriva en uppsats här om förmaksflimmer så skickar jag med en webadress som jag hade stor användning av när jag gick min sjuksköterskeutbildning. Där står en massa om allt möjligt. netdoktor.passagen.se/default.ns

• maviperi

Sofia: Det är väl klart man oroar sig. Konstigt hade det ju varit annars. Hoppas det ordnar sig Både med din pappa och er utekväll...

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)