Ni som gillar "Grottbjörnens folk".
Nu kommer äntligen sista boken!! http://www.aftonbladet.se/wendela/article8653389.ab
Tyvärr tror jag det blir lite flopp över den...men jag hoppas jag har fel.
Nu kommer äntligen sista boken!! http://www.aftonbladet.se/wendela/article8653389.ab
Tyvärr tror jag det blir lite flopp över den...men jag hoppas jag har fel.
Här är en till som ser fram emot sista boken. Det lutar åt att jag läser om de andra först eftersom det var ett par år sen. Spännande
Kul med ett svar! Ja jag funderar också på att läsa om de andra, det var ca 2 år sedan jag läste dem. Dock har jag inte tagit mig tid att öppna en enda bok sedan minstingen föddes för ett år sedan... Men det är kanske dags nu!
Alltså man måste nästan läsa om dom andra innan man läser den sista.. Jag läste 9:de grottan när den kom ut och det var ju ett tag sen.. Så då har man läst serien några gånger..*s*
Någon som vet när boken släpps? Kanske dags att börja läsa de andra nu?
Tror det var den 28:de men kolla bokus
Har också läst böckerna flera ggr Visste inte att en till bok var på g så tack för info.
Till er småbarnsföräldrar kan jag berätta att i ala fall första boken finns på bokband. Perfekt under promenader städning mm
Tycker inte om talböcker själv...jag läser ganska snabbt och blir bara frustrerad när de läser så långsamt. Även om man inte hört något om de läst snabbare... kan inte koppla av med en talbok helt enkelt, jag börjar tänka på annat.
ÄNTLIGEN!!! Började läsa serien när jag var sju (sex, bläh, hoppa över några sidor) och väntade spänt på "Nionde Grottan" i två år. Har läst om serien flera gånger sedan dess.
Äntligen får jag veta hur det går för min barndomshjältinna!
Jag hoppas verkligen inte att den floppar.. däremot tyckte jag att 9:de grottan avr sådär.. var väl mest för att jag fick vänta och vänta på den...
Fast ni som gillar den här serien så kan jag tipsa om en serie i ungefär samma anda fast som utspelar sig under 1700-talet och lite nutid som e skriven av diana gabaldon...
Jag tycker tyvärr att kvalitén på serien har försämrats allteftersom. Grottbjörnens Folk var asbra, Hästarnas Dal riktigt gripande, Mammutjägarna intressant, Stäppvandringen rätt långrandig och Nionde Grottan lite av en besvikelse. Jag tycker så mest för att Ayla förändras så, från en riktig rebell till en ganska underdånig och dyrkande flickvän.