• Svar på tråden Ni som gillar "Grottbjörnens folk".
  • Lavish
    Tonx skrev 2011-04-06 20:04:29 följande:
    Seriöst, det var nästan så att man kröp under täcket och skämdes när man läste den mycket detaljerade episoden då hon sög av Jondalar och sööööööööög på ollonet och tog den i halsen som en annan galning, eller att hon ställer sig på alla fyra med rinnande mus såfort han knäpper med fingrarna. Eller när nån annan gör det för den delen.
    Haha ja det var helt klart en del av det som var intressant med böckerna, var kring 13-15 när jag läste dem första gången... 
  • Thalis
    MorsningKorsning skrev 2011-04-06 20:28:38 följande:
    Thalis: någon ville att vi som läst skulle skriva ut vad som hände, till det kan man ha en spoilertråd
    Ok
    Mamma till A, A, A och V.
  • Tonx
    Thalis skrev 2011-04-06 20:30:39 följande:
    Tydligen så gjorde detta intryck på dig som kommer ihåg detta............... hahahahaha
    Lite tantsnusk faktiskt
    Såklart det gjorde intryck, jag var 13 år
    Auel och Sandemo var det enda jag läste i tidiga tonåren. Jag är skadad av den tiden, stackars karlar.
  • MorsningKorsning

Tonx: ja alla skälvande orgasmer som kommer för att killen bara viftar med tungan någonstans...

• Mia386
    MorsningKorsning skrev 2011-04-06 20:54:50 följande:
    Tonx: ja alla skälvande orgasmer som kommer för att killen bara viftar med tungan någonstans...
    Tänk om det var så i verkliga livet... Drömmer
    Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
  • Tonx
    MorsningKorsning skrev 2011-04-06 20:54:50 följande:
    Eller hur. Jag undrar fortfarande vad det är för fel på de killar jag träffat, har fortfarande inte sett stjärnor och förlorat allt förnuft och känsla för tid och rum i en våldsam, skälvande orgasm som vi självklart rider in tillsammans i på vågorna av känslor och kroppslig njutning.

Eeehh.
  • Thalis
    Tonx skrev 2011-04-06 20:46:58 följande:
    Såklart det gjorde intryck, jag var 13 år
    Auel och Sandemo var det enda jag läste i tidiga tonåren. Jag är skadad av den tiden, stackars karlar.
    Är du också en sucker för Sandemo?
    Jag älskar Isfolket,häxmästaren och Solriket!!
    Älskar Marcooooooooooooooo och självklart var han tvungen att gänga sig med en "freak"
    Mamma till A, A, A och V.
  • Tonx
    Thalis skrev 2011-04-06 21:03:02 följande:
    Är du också en sucker för Sandemo?
    Jag älskar Isfolket,häxmästaren och Solriket!!
    Älskar Marcooooooooooooooo och självklart var han tvungen att gänga sig med en "freak"
    Oh ja, jag var extrem på min tid. Jag har exakt ALLA böcker Sandemo skrivit, inklusive de ovanliga norska som försvann från marknaden för hundra år sen. Mitt signerade första exemplar av Trollrunor vaktar jag som en hök! :)
    Idag är jag inte lika galen när det kommer ut en ny bok av henne, men då jag var mellan 13-19 så existerade inget annat.
  • Shadilly
    Tonx skrev 2011-04-06 19:59:08 följande:
    Han kanske vägrar dela lika på föräldradagarna?
    Ayla är ju trots allt lite "före sin tid". Självständig och slampig.
    Jag skulle i alla fall inte bli förvånad om hon uppfinner Försäkringskassan och i vredesmod, det lesbiska sexet.
    Sonen tittar på en bild av en ko som handmjölkas ner i en stäva och utbrister glatt: -TITTA! Kossan OCKSÅ kissa pottan!
Svar på tråden Ni som gillar "Grottbjörnens folk".