• Bellas7

Ovitrelle biverkningar

Fick ett svagt positiv test idag

• Bellas7

Ja fast jag har fått lite bruna flytningar nu så har inga förhoppningar

• Bellas7

Får jag ingen blödning och sedan att testen blir starkare under dessa dagar vågar jag hoppas

• Bellas7

Testen blev inte starkare i morse och har fortfarande bruna flytningar så tror att det var allt det blev av det.

Hur har det gått för dig? Har du testat?

• Bellas7

Men du är väl bara på Bim -4 idag så du har massor av tid att plussa gumman :)

• Bellas7

hur har det gått??????

själv är jag inne på en ny behandling och har just nu fyra ägg och en slemhinna på 8.5mm så det blir ovitrelle nästa vecka

• Bellas7

Ush var på vul nu och fick ingen bra känsla alls. Hade bara två blåsor kvar ca 15mm stora och de andra som var 11-12 hade försvunnit. Slemhinnan hade inte ökat heller utan låg kvar på 8.5 mm
    Ska spruta tills på tors och kolla då igen med vul. Ush vad tror du?

• Bellas7

Jag ska på vul igen i morgon och hoppas att jag har kvar mina blåsor och att Slemhinnan är lite tjockare. Sen får jag nog ovitrellen i morgon el fredag. Detta är min fjärde behandling med sprutor och även gjort tre pergobehandlingar så börjar misströsta nu :(

• Bellas7

Hej väntandes jag anser ju ovitrellen är hemsk och de biverkningarna du beskriver är typiska för mig med. Man sprutar ju in massor av hcg så kroppen reagerar som du vore gravid och jag tycker dag 6-12 efter sprutan är som svårast med mest biverkningar.

Jag ska nog ta Ovitrellen i morgon hmm har vul på förmiddagen så får se.

• Bellas7

Ja jag plussade till dag tio efter sprutan av ovitrellen. Sen brukar man säga att hcg är ute ur kroppen så plussar du dag 11-12 efter sprutan är det bäbis.

Hoppas jag får ta den i kväll. Att mina blåsor är stora och fina nu î? är nervös för vul idag

• Bellas7

Japp blivit gravid alla gånger men tyvärr tidiga missfall på alla så nu e det fjärde gången gillt.

Hoppas att inte är ovitrellen som spökar utan du e gravid :)

• Bellas7

Ovitrellen efter tio dagar är ute efter kroppen så jag brukar testa första gången efter 11 dagar efter sprutan men efter 14 dagar borde du veta

• Bellas7

Två tre dagar efter har jag normalt fått äl. Så hoppas nu för fullt att jag har äl på måndag :)

• Bellas7

pewie hur går det har du fått mens el börjat på ny behandling?

Väntades hur har det gått?

Själv har jag ägglossning i dag om jag inte missade det i fredags så 12 dagar innan tesning som gäller. tog ovitrellen i går 

• Bellas7

ja jag har ju haft ägglossning nu och gissa om det kändes ,, jäkla vad ont jag har haft i äggstockarna. Nuär det tre dagar sedan sprutan. och de fina biverkningarna är på G för fullt. Super ont i brösten och trött som fasen och illamående. Så nu är det en vecka kvar till testning kan börja :)

Hur har det gått, har mensen kommit

väntades har du testat ????

• Bellas7

Jag fick plus efter 4 sprutförsöket :) hoppas nu att det håller i sig. Hoppas att ni får feta plus med denna månad :)

Svar på tråden Ovitrelle biverkningar