• Pewie

Ovitrelle biverkningar

Hej, Den 15 mars tog jag en ovitrelle spruta i samband med Pergotime. Undrar bara om någon vet hur länge man känner av biverkningarna efter sprutan? Jag känner mig illamående, trött, irriterad och har som mensvärk. Ovitrelle ska ju försvinna ur kroppen efter 10 dagar men som sagt, hur länge känner man av biverkningarna? Tack för svar!!!

• Svar på tråden Ovitrelle biverkningar
  • Pewie

Men du, det fick jag också sist jag var gravid, och det är inte ovanligt alls att man får det!

• Bellas7

Får jag ingen blödning och sedan att testen blir starkare under dessa dagar vågar jag hoppas

• Bellas7

Testen blev inte starkare i morse och har fortfarande bruna flytningar så tror att det var allt det blev av det.

Hur har det gått för dig? Har du testat?

• Pewie

Vad tråkigt! Jag testade mig precis och det vart neg. Så det är väl bara att vänta in mensen och börja på nästa kur. Jobbigt!!! Men vad gör man inte för en liten.

• Bellas7

Men du är väl bara på Bim -4 idag så du har massor av tid att plussa gumman :)

• Pewie

Tror du? Men det känns inte som det har blivit nåt. Ska vänta och testa mig igen på onsdag. Hoppas hoppas!!!

• Bellas7

hur har det gått??????

själv är jag inne på en ny behandling och har just nu fyra ägg och en slemhinna på 8.5mm så det blir ovitrelle nästa vecka

• Pewie

Hej, jag har testat mig tre gånger och det har varit neg. Men min mens har fortfarande inte kommit. Visst har man alltid mens efter att ha tagit Ovitrelle om man inte skulle bli gravid? Hopplöst det här. Så fort jag får den kan jag ju börja ta nästa kur. Så fyra ägg??? Wow men då kan det väl bli tvillingar om alla skulle släppa och bli befruktade??! Skönt att det ser bra ut för dig, hoppas verkligen att du blir gravid den här gången. Vi får hålla tummarna för både dig och mig =)

• Bellas7

Ush var på vul nu och fick ingen bra känsla alls. Hade bara två blåsor kvar ca 15mm stora och de andra som var 11-12 hade försvunnit. Slemhinnan hade inte ökat heller utan låg kvar på 8.5 mm
    Ska spruta tills på tors och kolla då igen med vul. Ush vad tror du?

Svar på tråden Ovitrelle biverkningar