• JonnyLover

Blödningar utan smärta,missfall???

Igår började jag blöda, det  var mer brunacktit, sen avtog det framått kvällen,
    idag ser det lite mer rosa rött ut, samt röda små små klumpar... har inte ont i magen
    eller något, känner mej bara lite öm i hålet... Kan det vara  missfall???

• Svar på tråden Blödningar utan smärta,missfall???
  • JonnyLover

Hej allihopa... tänkte bara jag skulle berättaför er att jag fick missfall nu imorse :(
    kom ut en svart klump tillsammans med blod... alla grav symptom har upphört...
    känns riktigt tungt :(

• Pancakes
    JonnyLover skrev 2011-04-03 12:02:19 följande:
    Hej allihopa... tänkte bara jag skulle berättaför er att jag fick missfall nu imorse :(
    kom ut en svart klump tillsammans med blod... alla grav symptom har upphört...
    känns riktigt tungt :(
    Neeej, vad tråkigt att höra! Har varit med om det själv och vet precis hur du känner dig och hur tungt det är.
    Har du åkt in för att få det bekräftat och för att kolla att allt är ute?
    Många kramar till dig!
  • rosenmamman

Tråkigt att höra JonnyLover! Stor kram!

• JonnyLover

hej jag åkte in i går å fick göra ett VUL,det visade sej att det var ett lite embryo där inne, hjärtat slog å den mådde bra, den var 8 mm och jag e i vecka 6+5... fick en chock, jag trodde verkligen att det var missfall,så jag fick en chock att den levde, så jag e fortfarand gravid, men blöder ganska rikligt till oc från...

• rosenmamman

Oj! Härligt! Ta det lugnt nu. Vila mycket! Vad bra att de äntligen tog emot dig!!! Vi fick en liten son i söndags! Så nu har jag ett litet levande bevis på min mage att man kan blöda under tidig graviditet och ända få ett välskapt litet barn!

• JonnyLover
    rosenmamman skrev 2011-04-05 13:55:16 följande:
    Oj! Härligt! Ta det lugnt nu. Vila mycket! Vad bra att de äntligen tog emot dig!!! Vi fick en liten son i söndags! Så nu har jag ett litet levande bevis på min mage att man kan blöda under tidig graviditet och ända få ett välskapt litet barn!
    Åh,vad mysigt, stort grattis Glad 
    Ja jag trodde inte dom skulle ta emot mej,men det gjorde dom,hoppas på att det ska förbli bra med den lill* som ligger där inne.e inte lika orolig som innan i alla fall Glad
  • rosenmamman

Jag är väldigt glad att höra det! Tänk på mig när du är orolig och kolla upp det om du känner att du inte kan vila ifrån oron. Sjukvården är ju där för att hjälpa dig!

• Bekkalo

Har precis samma och är så orolig för missfall, har lite svag "mensverk" dock. Jobbigt nu med långhelg då man får vänta så länge på att få prata med någon. Har mycket brunt och även fått klumpar/trådigt i, börjat komma blod i också. Vill verkligen inte ha missfall. Läser ändå på de flesta ställerna att man vet om man fått missfall och att man har hemska smärtor och blöder hemskt mycket. Stämmer detta tro? Ska kolla upp om jag kan kolla med ultraljud, hoppas hoppas! Är i vecka 7 idag så hoppas allt är lugnt, hört att det bara är 5% risk med missfall om man sett/hört hjärtslag på ultraljud. Grattis till er som klarat er till vecka 12 :) Och med ni andra får vi hoppas det bästa.

• Bekkalo

Glömde skriva det men har väldigt mycket illamående de sista dagarna. Vet inte om det är något bra eller dåligt. Känns nästan som jag redan tappat hoppet om att de lever eller finns kvar :(

• första pyret

är i vecka 7 och det kom blod när jag skulle troka mig igår kväll, men nästan inget nu på morgonen/under dagen. ringde 1177 i morse och pratade med en tant som sa att i vecka 6-8 är det vanligt med ofarliga blödningar, så länge man inte har ont ska det inte vara någon fara men jag kommer ändå ringa MVC i morgon o boka ett VUL! blir ju tokig av att grubbla

Svar på tråden Blödningar utan smärta,missfall???