• JonnyLover

Blödningar utan smärta,missfall???

Igår började jag blöda, det  var mer brunacktit, sen avtog det framått kvällen,
    idag ser det lite mer rosa rött ut, samt röda små små klumpar... har inte ont i magen
    eller något, känner mej bara lite öm i hålet... Kan det vara  missfall???

• Svar på tråden Blödningar utan smärta,missfall???
  • JonnyLover

Tyvärr så fick jag missfall den 7/4, då jag började blöda rikligt och hade ordenkliga kramper... jag var i vecka 9 då...
    Men nu e jag gravid på nytt igen... men är bara i vecka 4-5, å jag har ordenklig oro att samma sak ska hända med denna graviditet... hoppas det går bra för er andra oroliga där ute... lycka till :)

• Bekkalo

Jag är nästan säker på att jag fick missfall då jag fick sådana kramper och de Kom ut en klump stor som två femkronor. Satsa på en ny bäbis men det är jobbigt med set här. Hoppas jag kan bli gravid så fort som möjligt och att det klarar sig.

• firepuzz

Förlpt men ni som fått missfall kom klumpen i toan eller pappret eller så? Vilken färg.på den? Sen när den kpm ut började ni blöda mer?

• Bekkalo

Om jag nu har fått missfall som jag tror så satt jag på golvet och den åkte ut på golvet, aldrig att den stannat kvar så jag kunnat torka bort den. Den hade lätt trillat ner i toan.

• JonnyLover
    Bekkalo skrev 2011-06-07 12:11:24 följande:
    Jag är nästan säker på att jag fick missfall då jag fick sådana kramper och de Kom ut en klump stor som två femkronor. Satsa på en ny bäbis men det är jobbigt med set här. Hoppas jag kan bli gravid så fort som möjligt och att det klarar sig.
    Du borde åka till gyn å göra ett VUL för att verkligen kolla om det är en missfall, jag fick ut en stor röd/svart klump å åkte upp,men det var inget missfall...men fick ju tyvärr missfall veckan efter,jag fick ut en fostersäck med embryot i... hoppas att det inte är missfall du fått...
  • JonnyLover
    firepuzz skrev 2011-06-07 12:19:18 följande:
    Förlpt men ni som fått missfall kom klumpen i toan eller pappret eller så? Vilken färg.på den? Sen när den kpm ut började ni blöda mer?
    Jag fick kramper och sammandragningar,å jag blödde som en vanlig menstration, jag fick min fostersäck med ett litet embryo i ett papper, jag blödde jätte mkt först och sen avtog det... hoppas att du slipper missfall...
  • firepuzz

Ok jsg fick.en liten blodklump på pappret för snart 2 veckor sen. Ings smärtor. Inte speciellt mycket blod men.lite.kom.i.bindan

• JonnyLover
    firepuzz skrev 2011-06-07 17:11:54 följande:
    Ok jsg fick.en liten blodklump på pappret för snart 2 veckor sen. Ings smärtor. Inte speciellt mycket blod men.lite.kom.i.bindan
    Det låter inte som missfall... låter mer som en liten blödning, dom brukar vara helt ofarliga... hoppas allt går bra
  • firepuzz

Jag har inget blött efter detta och jag hade aldrig ont. Mensvärk peecis när jag börja blöda men ibget mer

• JonnyLover
    firepuzz skrev 2011-06-07 17:37:07 följande:
    Jag har inget blött efter detta och jag hade aldrig ont. Mensvärk peecis när jag börja blöda men ibget mer
    Det låter bra, det e nog ingen fara, det går nog bra ska du se :)
  • rosenmamman

JonnyLover! Hur går det? Har inte läst på ett tag på FL.

• JonnyLover

Jag har fått ett nytt plus 11/9 å e nu i v 15 :)

Svar på tråden Blödningar utan smärta,missfall???