• JonnyLover

Blödningar utan smärta,missfall???

Igår började jag blöda, det  var mer brunacktit, sen avtog det framått kvällen,
    idag ser det lite mer rosa rött ut, samt röda små små klumpar... har inte ont i magen
    eller något, känner mej bara lite öm i hålet... Kan det vara  missfall???

• Svar på tråden Blödningar utan smärta,missfall???
  • rosenmamman

@ JonnyLover Hur har det gått för dig?

• JonnyLover

Än så länge har det gått bra... har haft ytterst pytte lite blod dom senaste dagarna...
    men grav symptomen har börjat avta... det ända som fortfarande finns kvar är ömheten
    i brösten... har hört att det kan bli så att symptomen försvinner fast man fortfarande e gravid...
    Får se hur det går nu fram över, går in i vecka 7 denna vecka...

• rosenmamman

Håller tummarna för dig att det går bra :)

• JonnyLover
    rosenmamman skrev 2011-03-28 23:27:23 följande:
    Håller tummarna för dig att det går bra :)
    Tack så mkt :) hoppas oxo att det kommer att gå bra :)
  • bristo

Hoppas blödningarna försvinner! Jag har haft små blödningar som upphört under tre av mina graviditeter och det har gått bra. Jag har även haft MA, men då hade alla graviditetssymtom upphört och blödningen slutade inte - utan tilltog, från stänkbödning till mensliknande blödning under en vecka för att sluta i missfall.

Lycka till!

• JonnyLover
    bristo skrev 2011-03-30 19:49:08 följande:
    Hoppas blödningarna försvinner! Jag har haft små blödningar som upphört under tre av mina graviditeter och det har gått bra. Jag har även haft MA, men då hade alla graviditetssymtom upphört och blödningen slutade inte - utan tilltog, från stänkbödning till mensliknande blödning under en vecka för att sluta i missfall.

Lycka till!
    Har börjat blöda mer nu, mer liknande mens...ingen värk en så länge,det bara ömmar lite,ringde gyn,dom vill fortfarande att jag ska avackta... Tyvärr tror jag det är ett missfall som e på väg :( min syster hade missfall innan hon fick sin dotter,å hon hade blödningar utan värk sen kom bara det där lilla embryot ut...men det var i vecka 5...
    Får se vad som händer nu, det e ju bara att vänta å se tyvärrr :(
  • rosenmamman

Usch vad trist JonnyLover! :(

• JonnyLover
    rosenmamman skrev 2011-03-30 20:47:34 följande:
    Usch vad trist JonnyLover! :(
    Ja usch det e inget kul alls :(
    Än har det inte kommit ut, men man vet ju aldrig :(
  • Pancakes
    JonnyLover skrev 2011-03-30 21:09:44 följande:
    Ja usch det e inget kul alls :(
    Än har det inte kommit ut, men man vet ju aldrig :(
    Usch, vad trist. Håller tummarna för det bästa! Jag skulle åka in ändå om jag var du. Det är ju jättejobbigt att inte veta. Till mig sa de också först att jag skulle avvakta men jag kunde inte tänka på annat och kunde inte sova så jag åkte in och fick hjälp så klart.

Det är många som har blödningar i graviditeten som inte alls är nån fara, så jag hoppas att allt är som det ska!
Svar på tråden Blödningar utan smärta,missfall???