Inlägg från: Kärt barn har många namn |Visa alla inlägg
  • Kärt barn har många namn

Vi som tar Fragmin/Innohep

Hej tjejer!

Får man vara med här?

Är nu gravid för sjunde gången v. 8 (7+0) imorgon. Har haft 3 MA, 1MF, 1 MF/X och fått en dotter född -09.

Gjort utredning som visade på en autoimmun sjukdom, jag bildar blodproppar -kardiolipin. Får nu Fragmin 5000 ie/förfylld spruta.

Tycker det gick lättare med sprutorna i början, nu när man vet att de gör ont o ger stora blåmärken är det inte lika kul. När jag skall sticka mig o det gör för ont, avbryter jag o tar ett nytt försök på annan plats. Fler som gör så!?

Sweetbird: hoppas du piggar på dig med akupunkturen!

Lattelower: usch då. Är du sjukskriven?

Ullis: åh härligt! Det är snart!

Grattis killerqueen!

Mlane: hur stora paket får du hämta ut? Jag har 20 i varje uttag....

Den Lilla M då är det inte mkt kvar . Minns bör du plussa . Äter du ända fram? En läkare sa att jag ska sluta fyra v innan Bf o en annan sex veckor efter... ?

Tjejer, behöver hjälp! Får inte ni heller akupunktur pga Fragminet? Gaah, behöver det såå pga min Foglossning .

Sedan ringde jag spec mvc idag om nytt recept... Sa då att jag även önskade en tid med en bm för genomgång var jag kan ta sprutorna då jag känner mig helt sönderstucken magen /runt naveln i en halvmåne. Nej jag skulle inte ta någon avmastande än där!! Oavsett vecka...hur har ni andra gjort som ligger längre fram i graviditeten?

Svar på tråden Vi som tar Fragmin/Innohep