Inlägg från: Kärt barn har många namn |Visa alla inlägg
  • Kärt barn har många namn

Tack för svar!
    Åhh, jag vill också ha akupunktur! Ajaj just nu. De är rädda att ge mig inre blödningar av nålarna!?

Ja, jag har tagit i all hull. Men känner mig så sönderstucken nu... o ta i blåmärken känns ont redan innan...måste ta upp det här en gång till känner jag.

Tack för att du svarade!

Ja men ni ser. Nu blir jag lite putt på spec mvc. Argumentet var också det att det tas upp snabbare av kroppen runt naveln.
    Men alltså, var gråtfärdig igår kväll då jag inte hittade någonstans runt naveln att sticka.
    Sedan sa jag att om jag minns rätt hade jag inget hull på magen de senare veckorna i förra graviditeten o hur ska man ta runt naveln då? Då svarade hon att man alltid har hull där!? :-O
    Suck!

Tack för era svar!

Har haft såå ont i mage o sidorna i flera veckor... Men så hittade de också en obehandlad uvi, haft noll symptom. MEN i fredags glömde jag för första gången sprutan och då var första natten utan smärtor o sammandragningar. Så blev så fundersam om det fanns något samband. Annars så hoppas jag på att antibiotikan nu gjort sin verkan o därför smärtor försvunnit.

Undra om jag kommer ha något hår kvar efter amningen. Tappar massor. Men men, det är det värt .

Tack för är ditt svar!

Jag hoppas också på uvi'n. V.24 imorgon

Och här säger läkarna olika. En säger fyra veckor innan BF o en sex veckor efter. Jag vill sluta innan!!
    Måste ringa spec mvc o höra...

Vet ni hur det fungerar vid förlossningen om man tar fragmin?

Ah, tack! Nej ingen info alls. Men det kanske kommer nu när det närmar sig liksom.
    När jag träffade läkare o fick det utskrivet visste vi ju inte om detta ens skulle fungera eller bli mf igen... Så jag hoppas få en massa info!

Tur att ni finns!!! Tack!

Svar på tråden Vi som tar Fragmin/Innohep