• sweetbird

Vi som tar Fragmin/Innohep

Kanske är trög fattat , ursäkta . Men vadå blåmärke bakom moderkakan? Hur kommer de sig ? och hur upptäckte dom det?

• sweetbird

Aha då förstår jag, jag har lite sammandragningar , men dom håller inte i sig så länge, borde man kolla upp sånt? Jag är i v 22

• sweetbird

Måste man sluta ta sprutorna i magen någon viss vecka eller när man inte får tag i något "hull" mer? Börjar bli lite lite att få tag på nu, är i v 26....

• sweetbird

Tar i mage ,lår och rumpa , men det känns bäst att ta i magen , i låren blir det som kulor som stannar kvar ett par veckor :-/

• sweetbird

Jag använder inte stödstrumpor, har inte blivit tillsagd att göra de heller och jag har haft blodpropp i benet

• sweetbird

Jag är i v 30 man ska ta i magen låret och rumpan! Nu tar jag i kärlekshandtagen eftersom det börjar bli tight på andra ställen , förstår inte varför hon har sagt att du bara får ta i magen?! Står ju på FASS oxå att
    Man tar i mage låt och rumpa , så byt ställe du! Det är bäst att varva så får dom olika ställena vila, jag går på akupunktur varje vecka , det får man göra även om man tar Fragmin , så det förstår jag inte heller varför du inte får?! Det har ingen påverkan :) stå på dig ! Jag hade inte klarat min foglossning utan akupunktur!

• sweetbird

Du kan ta sprutorna på magen där det finns lite hull längs hela magen , det behöver ej ca i en halv måne:)

Svar på tråden Vi som tar Fragmin/Innohep