Vi som tar Fragmin/Innohep
Jazmine: tråkigt att höra! Men det kommer nog snart! :)
Jazmine: tråkigt att höra! Men det kommer nog snart! :)
På måndag ska jag på TUL igen . Vår pojke har slutat växa i magen för några veckor sen.
Han vägde sist 1914 g och jag är i v 37 alltså r han väldigt liten . Får veta på måndag om han växt nått överhuvud taget , annars blir det troligtvis så att dom sätter i gång mig , och då slipper jag sprutorna iallafall :) men bebis blir nog kvar på neo ett tag sa dom :(
Får komma in till förlossningen i dag oxå för att kolla så han mår bra i magen :)
Hangonasec: det kan svida jätte mycket tyvärr :( när du känner att det börjar svida så flytta nålen lite in eller ut och fortsätt spruta in :) så brukar jag göra och det funkar :)
Allt har gått bra! Han har tjockat på sig med 600 g! Så det blir ingen igångsättning nu! :) bra dag i dag!! :)
Ja det går åt rätt håll nu! :) hoppas det sätter igång naturligt , men dom vill kolla mig nu den sista tiden om han stannar igen . För då vill dom ha ut honom :)
Ca 2 v kvar med sprutor! Tjohoo !
Usch vad tråkigt :-/ man vill ju slippa dom :)
Ni som tagit Fragmin tidigare graviditeter. Blödde ni mer efter förlossningen? Behövde ni få blod? Kanske låter konstigt . Men jag tycker det är lite äckligt att få någon annans blod :-/
Tack för svaret! Ja det närmar sig nu typ 10 dagar kvar ;)
Tack för svaret! Pratade med bm och hon trodde inte jag skulle behöva blod :)
Men grattis! Vad roligt!! Hoppas det går vägen denna gången! :)
Jag ska inte sluta innan förlossningen , och man vet ju aldrig när det sätter igång , så vi får se om jag kommer ha något annat alternativ än lustgas,
Nu i slutet tar jag dom bara i kärlekshandtagen :D känns oftast ingenting där,!
Slipper inte sprutorna , 6 veckor efter förlossningen ska jag ta, alltså 5 v till eftersom våran Miilo föddes för 8 dagar sen :)
Blä va segt Tessan :(
Jag började samma dag jag fick plusset och det fick jag på BIM -4 :)
Miilo är 6 v på tisdag och då tar jag sista sprutan! Woohhoo!
Grattis!! :)
Jag har 2 sprutor kvar!!! Yay! Tisdag tar jag sista sprutan
Jätte skönt att slippa dom nu!
Och skönt att min lilla pojke är ute!
Jag tror att om jag inte tagit sprutorna denna gången heller så hade han oxå dött i magen