Inlägg från: September7 |Visa alla inlägg
  • September7

    BIM-lista Maj 2011

    Ja, min mens har kommit, och min nästa BIM är i maj, så jag startar en lista redan nu så är det bara att fylla på :) (siffran står alltså för datumet i maj)

    {#emotions_dlg.flower}BIM{#emotions_dlg.flower}

    1. September7 (inga barn, 2a försöket)


    PlusGravidaPlus
    HjärtaBättre lycka nästa gångHjärta

  • Svar på tråden BIM-lista Maj 2011
  • September7

    Ja, samma här. Men min mens är konstig och jag har inte testat, så jag ska nog göra det :P

  • September7
    87ida skrev 2011-04-07 23:14:24 följande:
    Jag hoppas också på här! Fick första mensen idag efter att jag slutat med p-ring tyvärr, men det är bara att ta nya tag och köra på :) September7: Hade du också slutat med något preventivmedel precis innan första försöket?
    Japp. slutade med p-piller (efter 10år) 2/3, fick pillermens 6/3 och nu fick jag ju nåt konstigt som inte var riktig mens 3/4, så jag ska avvakta och se om det bli ÄL nästa helg, annars testar jag :P
  • September7
    87ida skrev 2011-04-11 10:10:51 följande:
    Okej, ja ungefär som mig då fast jag slutade med p-ring. Jag fick också min mens 6/3, men det vart ju inget den här gången.. skönt att få tillbaka min "riktiga" mens igen dock.  Jag har precis beställt hem ÄL-test så nu jäklar ska det pökas den här månaden ;)
    Varför var mensen så konstig då?
    Det var inte riktig mens, brun/blodblandade flytningar mer. Men jag tror det beror på p-piller stoppet.. Vi får se vid BIM i maj helt enkelt :P
  • September7
    87ida skrev 2011-04-14 21:41:16 följande:

    Åh, vad jag tycker att tiden går sakta.. både dessa dagar innan ÄL, och framför allt dagarna innan BIM. Fast det bara är andra försöket för oss känns det som att dagarna är såå långa, kan verkligen inte förstå hur det måste kännas för de som försökt väldigt länge.

    Längtan är större än någonsin, då nästan alla jag känner antingen är gravida eller har barn.. lite jobbigt är det ibland. Speciellt då jag har velat ha barn sedan två år tillbaka men inte kunnat pga personliga saker.
    Men nu är vi fit for fight, och jag hoppas verkligen det blir ett plus på stickan den här gången!

    Om någon bara kunde spola fram tiden en vecka sisådär..

    Tack för att jag fick skriva av mig : )


    Jag håller med dig om att tiden går långsamt, speciellt dagarna mellan ÄL och BIM! Man känner efter symptom och hoppas :P Det är andra försöket för mig med, så jag kan verkligen tänka mig hur jobbigt det måste vara för de som försökt länge..

    Jag längtar också! Men jag har släppt den mesta stressen inför det här med bebisverkstad då jag tror det bara gör saken värre. Nu har dagarna sen BIM gått jättefort och vips så var det fredag och ÄL nu på söndag :D

    Lycka till!
  • September7

    Då har man ÄL i dag. Har inte alls kännt av den som jag brukar, men jag hoppas det händer nåt. Hade mys igår och ska försöka få karln att ställa upp ikväll också :P Sen hoppas jag dagarna till BIM går fort! :)

    Hur går det för er andra? Nån som kör nån metod? Kosttillskott, ÄL-tester, speciella ställningar eller liknande? :P

    Hoppas ni haft en bra helg. Själv har jag njutit av solen :D

  • September7

    Grattis till plusset mypys!! Vad roligt! Hoppas allt går bra!

  • September7

    Vi får hoppas att ni lyckades ändå nya mamman ;) Hade ÄL i söndags, så nu är det bara att vänta på BIM.. men jag känner verkligen inget än.. hade ju typ alla symptom man kunde ha sist :P

  • September7

    Huir går det för er damer, misstänker att vissa haft ÄL redan, bland annat jag :) Är svullen som en boll runt tjejmagen och molvärk som kommer och går i olika styrka ifrån äggstockarna till livmodern.. Någon med symptom? :P
    Jag har 5 dagar kvar till BIM :P Testade neg i fredags.. det var ju förstås lite tidigt, men jag funderade med tanke på att jag har varit så svullen.. Kanske kunde vara så att jag är gravid från förra ÄL tänkte jag, men vi får se på söndag :D Hoppas på att mensen håller sig borta och att det istället dyker upp en plus! :D

Svar på tråden BIM-lista Maj 2011