Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-05-25 21:05:39 följande:
    berätta Glad
    Kika där :)

Fullproppad bil, dockhus (ej filt) katter, bilar, lurv. Ser inte så mkt mer men det ser mycket ut  
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-05-25 21:07:38 följande:
    jag har inte henne som vän på fb Rynkar på näsan
    Ah, då är det inte så lätt!
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-25 21:14:05 följande:
    Toffla: Det ÄR mycke i deras bil

Nu kör vi vidare!

TildeLova, min mail strular på mobilen, maila mej, aibagler@gmail.com svarar när vi e hemma så du får hålla dej vaken ett par timmar till
     I er bil då?
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-05-26 07:22:45 följande:
    Bah! Varför Vaknar barnen 5.45 när jag är salgbakis?
    .
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-26 07:25:23 följande:
    Tänkte precis desamma! T slog upp sina blå 6.15...

Fy så bakis alltså! Ja ja, en dusch och lite mat sen mot jobbet och ladda om inför lördag!
    .
    Greksmurfen skrev 2011-05-26 07:25:53 följande:
    WORD =P hahhaha...melina e pigg å alert 05.30......å ja salgbakis e ju bara förnamnet =P hahhahaha...vi va hemma 00.30 här =P
    .
    Tjollabolla skrev 2011-05-26 07:26:03 följande:
    OMG vad salgbakis jag är! klockan var myycket innan jag kunde lugna ner mig och sova... Barnen vaknade vid sex. En stor fördel när man åker lördag är iaf att gubben alltid är hemma på söndan!
    Haha, typiskt! 

Det verkar vara delade åsikter om utbudet men jag antar att det är som vanligt. Det beror ju på vilka storlekar man är ute efter.

Tycker det ser ut som mycket fint i BT i alla fall! Så hoppas vi att de slänger fram de sista godbitarna på lördag

Min jäkla skit- Iphone har lagt av lagom till jag ska bila. Perfekt... Blir en sväng till Telia idag men de lär ju inte kunna åtgärda det på en gång då det inte funkar att ladda den.  
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-05-26 08:16:18 följande:
    Jag tror du kommer hitta massa till Lea! Å t-shirts i 104-110-116 fanns det massor. Kolla storlekarna bara. Fick tag på en haj t-shirt i 104 som jag höll  för jag hittade ingen i 110-116. Den var lika stor som en annan i 116!

Hmm sen har jag visst fått med mig 2 robot t-shirts hem med Jaja, ingen salg utan dubbelköp
    Ja det ser ut att finnas massa fint på tjejsidan. Ska absolut kolla storlekarna på killsidan. De brukar ju vara rätt stora. 

Ska iväg och växla de sista pengarna nu till mig och de ska ska vara bud åt. Känner mig lite lätt stressad idag. Växla pengar, åka förbi Telia med skit-telefonen, baka något slags lowcarb-bröd att ha med mig på salgen, städa och tvätta bilen, sommarfest på dagis.... Vi skulle behöva handla mat också men det får sambon göra. Jag kommer vara DÖD imorgon kväll!  
  • Duntoffla
    Everlonn skrev 2011-05-26 08:24:12 följande:
    Morning Salgbakis här medKräks Men vad gör man inte för lite Molosar

Bus knep robottröjan och var överlycklig för den Samma Robot på den som hon har som leksak ju Sen skulle alla lurvar hängas upp tyckte hon..näää måste ta lite bilder först  
    Alla lurvar? Hur många shoppade du?
  • Duntoffla

Hej i tråden!

Hemma en runda innan sommarfesten på dagis. Varför ska allt alltid vara samma dag? Puh!

Nu är sista pengarna växlade, lite dricka inhandlat. Nu är det bara städning av bil, tankning och baka bröd kvar.
    Kommer kännas som semester att komma iväg

Lillronya- har du lust att inboxa din adress så ska jag ge den till Preggis gubbe som får knappa GPS  
    Är det helt säkert att vi inte ska ta med något nu? Kudde, täcke, mat whatever! 

• Duntoffla
    Lalalong- Vad kul att du kommer iväg!

Lillronya- finns det ngn bra matbutik i närheten av dig eller ska man hitta någon annan på vägen? Måste ju köpa med oss lite mat till matsäck dagen efter och något till mig imorgon kväll. (måste ha ngt annat än pizza) 
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-26 14:28:11 följande:
    Tofflan: Ronya bor i skogen ju, tror inte en gps hittar dit .
    Haha...fick vägbeskrivning så vi ska nog hitta ändå Jag bor ju också i skogen och är van vid kompass
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-26 14:31:09 följande:
    Toffla: inte pizza!? Vad vill du ha? De finns ju annat menar jag
    Jag får köpa lite kyckling eller något. Det löser sig. Försöker bli av med de sista envisa graviditetkilona. Vill inte paja allt. Vet ju att det blir Donken på lördag och det får räcka
    Ocikatten skrev 2011-05-26 14:26:36 följande:
    Finns Coop och ICA i hyfsad storlek!
    Topp!

• Duntoffla
    Everlonn skrev 2011-05-26 18:18:23 följande:
    ahaaa Aj då Obestämd Hoppas nån som åker med har biz dåTyst 

Jag som tänkte praktiskt och kom fram till att k-stad är på vägen bara att köra och låna Undras när Butte kommer hemDrömmer 
    Jag har ett brobizz. Köpte ett inför resan men vi verkar inte behöva den. Ska jag ta med? I så fall kan du ju bara skicka den sen eftersom ni inte åker samma väg hem va?
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!