Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Molo Lagersalg Vår 2011!

solouniko skrev 2011-05-29 11:08:30 följande:
    Jo jag gillar det Har aldrig sett det irl men det ser superfint ut Ja men det blir kanonbra. Måste inventera garderoben här, tror vi har lite dubletter men det du köpt är nog i större storlekar så det blir perfekt Älskar båda spetströjorna med! Det rosaktiga mönstret ser jättefint ut, och london är ju alltid looovely Är det 92 på knappisen?
    Hoppsan! Du får sälja annars om det inte funkar med storlekarna. Över 86 brukar vara lättsålt

Prästkragen är i 92. Det rosa är superfint IRL. Köpte själv det till Lea i suit och spetströja 
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2011-05-29 11:13:22 följande:
    Ja men sånt kan man ju inte veta såklart Ja gud den rosa ser verkligen jättefin ut Vi får fixa med frakten och det sen och hur det ska skickas? Nu är det dags att åka till kära mor och fira morsdag Ha en trevlig dag!
    Inboxade dig!

Ha det så bra du med. Jag ska mysa med familjen innan Andreas åker till Norge i 5 dagar.

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-05-29 15:01:52 följande:
    Men visst vore det konstigt om det idag fanns massvis i de storlekar där det inte fanns några plagg öht igår.
    Ok, i de storlekar där det fortfarande fanns massvis bara att vi inte ville ha det, där kan de säkert tagit fram nytt om det fanns.
    Ja, det är ju konstigt om de inte lägger upp mer på varje storlek. Ok att det är som du säger att det är mer av samma saker och kanske lite nytt men skumt om det nu funnits mycket på ex baby där det i går var ett trist bord.
    h80 skrev 2011-05-29 15:00:19 följande:
    Håller helt med Grekis, bästa salgdagen på läääänge idag
    Vad fanns det för fint? Fler plagg i baby?

• Duntoffla
    h80 skrev 2011-05-29 15:22:45 följande:
    inte så mycket mer till baby, hittade bara gemstonesklänning. Hittade mer till stora tjejen, pärlplattor, gemstones o dalmatinerna hör till favoriterna
    Åh fina! Vilken storlek drar hon? 110/116?  *dregglar över pärlplattor och gemstones*
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-05-29 15:29:56 följande:
    hon har 92-98 nu, men det blev en hel del shopping till växalådan också
    Ok, då är det fel storlekar men hade kunnat funka till Lea i växalådan. Köpte en hel del 92 igår.

Jaja, jag är nöjd med dem sakerna jag fick hem men mycket vill ha mer  
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-05-29 16:45:26 följande:
    kan du kanske överväga att sälja den orange lurven med du kan få ett par gemstones leggings 98 och lite annat smått och gott i utbyte eller en del pengar
    Det var ngn här hemma som gillade den skarpt (se BT)

Leggings i 98 känns lååångt bort här hemma.
    Tjollabolla skrev 2011-05-29 16:47:31 följande:
    Åhhh jaaaaaaaaa!!!

Jag hade faktiskt börjat överväga att sälja vår precis när Lia hittade den och tog den till sig och aldrig mer släppte den typ. Nu ångrar jag lite lätt att jag inte hann!
    Ja, det är skönt med snuttefiltar ibland men ett gissel också. Här hemma finns inga favoritsnuttar tack och lov! Men jag måste fundera lite, gillar ju filten. 

• Duntoffla
    LJ2 skrev 2011-05-29 17:05:56 följande:
    de har iaf jag kallat bara flower..
    skriver nån flower så menar man det?
    Jag kallar det själv flower men kom sen på att ngt heter muliflower? Då kör jag på flower, skitsamma egentligen
  • Duntoffla
    LJ2 skrev 2011-05-29 17:13:15 följande:
    va heter de små blommorna då?
    jaja, tro alla vet vad de är ändå iaf
    Vilken är det? De med cerise kantband?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-05-29 17:35:15 följande:
    såh han så söt!
    Han skulle promt vara näck under

Fin shopping i BT! Kul med lite ovanliga print som prästkragarna med orange mfl 
  • Duntoffla

Solouniko- visst var "kombon" fin? Rumpan matchar kantbandet så bra

• Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-05-29 19:53:03 följande:
    Flickor, ska vi flytta till vår vanliga tråd igen? Salgen är ju, TYVÄRR, över för denna gången....
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!