1 och 1 är 3 skrev 2011-05-07 18:11:05 följande:
Vet inte om du hört men jag kramade en liten trottoarkant med våra 3 veckor gamla fälg... INTE några glada miner här direkt... så jag tog från min salgkassa och köpte en ny fälg... Den la jag på igår. I morgon tar jag ytterliggare ett par tusen från "mitt hemliga konto"

och får bilen sänkt. En sak vi pratat om att göra och V skulle igentligen göra det själv... nästa frivecka... om 4 veckor alltså... En lördag då jag istället kan åka på salg
Dessutom tog vi oss en gekås tripp i torsdags
Summa summarum... mitt shoppingkonto är ganska tomt just nu men lite salgpengar kan jag nog hita i madrassen

Hoppsan! Hoppas att du kan länsa madrasserna

Busbellan skrev 2011-05-07 18:34:27 följande:
Alltså varför vill folk alltid vänta med betalning. Har ju ett gäng auktioner som går ut imorgon om flera har redan frågat om de får vänta med betalning till bb. Brukar inte ha några problem med det men just denna månaden hade jag ju hellre sett att jag hunnit växla innan den 20:de.
Tradigt med sånta som alltid ska vänta. eller som min köpare som vann en auktion för 1 spänn, betalar inte. Jag skickar påminnelse efter en vecka drygt, hon svarar flera dagar senare detta;
"Skickar pengar torsdag.Vill att Du skickar dom vecka20 är bortrest vecka 19
vill inte ha paket i min brev låda.Hoppas att det funkar."
inget sorry att jag är sen och sen ha en sån nonchig attityd. har god lust att skicka dem ändå nästa vecka. Tror ni att hon betalade sina 25 kr inkl frakt i torsdags? så klart inte. Får istället igår nästa mail att hon betalar på måndag. Hallå, vi snackar 25 spänn? Vad är det för fel på folk? Kollade nu och hon har 28 neg. Hoppas att hon inte betalar på måndag, då lägger jag ut plagget igen.
Smultronhjärta skrev 2011-05-07 19:02:33 följande:
Nice! Mitt var liiite dyrare men jag köpte mkt fint till både mig själv och ungarna på Blingo, underbara lila Katvig gummistövlar till Lova och en Småfolksklänning som jag länge har jagat (den behövde vi

men det var iaf 50% ) Pappan i hushållet fick en snygg ziptröja från Lollopard. Sen köpte jag roliga leksaker och pussel på en av de roligaste affärerna jag har varit på men jag vet inte vad den heter.. Dock kostade vårt pussel 100 spänn
..på rea
Bäst av allt var ändå sällskapet Stormis och JsN

Låter som en härlig dag!