Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Molo Lagersalg Vår 2011!

Jag verkligen längtar nu!!! MYCKE!!!!

Duntoffla skrev 2011-05-06 21:15:29 följande:
    Den har legat runt där rätt länge nu men man vet ju aldrig. Vet man däremot säkert att man ska åka så är det ju lika bra. 

Ses vi i år eller åker du också onsdagen? 

Jag åker onsdag, hoppas jag! Men kanske även lördag om du behöver sällskap Har inte förhandlat med mannen här än men efter morgondagens fix med bilen så borde han låta mig åka

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2011-05-07 16:37:41 följande:
    Ja, åk båda dagarna Klart du måste få åka för mannen.
    Vet inte om du hört men jag kramade en liten trottoarkant med våra 3 veckor gamla fälg... INTE några glada miner här direkt... så jag tog från min salgkassa och köpte en ny fälg... Den la jag på igår. I morgon tar jag ytterliggare ett par tusen från "mitt hemliga konto" och får bilen sänkt. En sak vi pratat om att göra och V skulle igentligen göra det själv... nästa frivecka... om 4 veckor alltså... En lördag då jag istället kan åka på salg Drömmer

Dessutom tog vi oss en gekås tripp i torsdags

Summa summarum... mitt shoppingkonto är ganska tomt just nu men lite salgpengar kan jag nog hita i madrassen Cool
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-05-07 18:46:52 följande:
    Idag har jag salgtränat med Blingo lagerutförsäljning,lite danskshopping och annat skoj i MalmöSolig
    Nu börjar jag äntligen känna lite puls och längtan-vilken tur att det inte är så länge kvar nu då
    Låter som en bra dag! Vi har loppis shoppat, tre böcker och ett puzzel, 19 kr totalt

Sen köpte vi en glass för 15 på väg ut...
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-05-07 19:02:33 följande:
    Nice! Mitt var liiite dyrare men jag köpte mkt fint till både mig själv och ungarna på Blingo, underbara lila Katvig gummistövlar till Lova och en Småfolksklänning som jag länge har jagat (den behövde vi men det var iaf 50% ) Pappan i hushållet fick en snygg ziptröja  från Lollopard. Sen köpte jag roliga leksaker och pussel på en av de roligaste affärerna jag har varit på men jag vet inte vad den heter.. Dock kostade vårt pussel 100 spänn

..på rea

Bäst av allt var ändå sällskapet Stormis och JsNHjärta
    Så ni har haft en brud dag... härligt!
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2011-05-07 20:38:36 följande:
    Hoppsan! Hoppas att du kan länsa madrasserna
    Busbellan skrev 2011-05-07 18:34:27 följande:
    Alltså varför vill folk alltid vänta med betalning. Har ju ett gäng auktioner som går ut imorgon om flera har redan frågat om de får vänta med betalning till bb. Brukar inte ha några problem med det men just denna månaden hade jag ju hellre sett att jag hunnit växla innan den 20:de.
    Tradigt med sånta som alltid ska vänta. eller som min köpare som vann en auktion för 1 spänn, betalar inte. Jag skickar påminnelse efter en vecka drygt, hon svarar flera dagar senare detta;
    "Skickar pengar torsdag.Vill att Du skickar dom vecka20 är bortrest vecka 19
    vill inte ha paket i min brev låda.Hoppas att det funkar."

inget sorry att jag är sen och sen ha en sån nonchig attityd. har god lust att skicka dem ändå nästa vecka. Tror ni att hon betalade sina 25 kr inkl frakt i torsdags? så klart inte. Får istället igår nästa mail att hon betalar på måndag. Hallå, vi snackar 25 spänn? Vad är det för fel på folk? Kollade nu och hon har 28 neg. Hoppas att hon inte betalar på måndag, då lägger jag ut plagget igen.
     Låter som en härlig dag!
    Jag ska göra ett tappert försöka för att hålla dig sällskap på lördagen!
  • 1 och 1 är 3
    Ronjas mamma skrev 2011-05-07 21:01:11 följande:
    Jo det kan man ju säga, men det är inte för att danska kronan gått ner utan för att svenska gått upp.
    Bor i dk och har svensk mammapenning så nu känns det som man har haft löneförhöjning
    Du har inga inside kontakter på molo va!?
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2011-05-10 19:17:29 följande:
    Vaddå inte lönt att åka lördag? Tack för den du!
    En del som åkt lördag har ju blivit besvikna på att utbudet varit sämre, men det är bara dom som åkt båda dagarna som märkt skillnad ju Så att åka enbart lördag tror jag är desamma som att åka enbart onsdag!

Dom som lördag har ibland kommit hem med godbitar som inte funnits onsdag och tvärtom då givetvis.

Jag håller på din lördag!!
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2011-05-11 16:34:50 följande:
    ja vi får väl se hur det blir då.  hoppas hitta plats i ngn bil på onsdagen iaf
    Tänk om du flörtat till dej Måns nr.... Då hade vi vetat och kunnat planera
  • 1 och 1 är 3

Även jag hoppas på nästa vecka. Dock funkar den 1a men om det är då så åker jag inte med på lördagen.

Är det salg nästa vecka finns risken att jag råkar komma iväg 2 dagar..... Drömmer

• 1 och 1 är 3
    Jag svarar för oss båda, vi hänger ju lite ihop Vi pratar onsdag och lördag. Onsdag är vi med största sannolikhet full buss från Örkell... Lördag är inget planerat än. Vi vet inte hur många bilar som rullar härifrån då med tanke på dejten!
    Everlonn skrev 2011-05-16 11:01:07 följande:
    Om vi antar att det är nästa vecka..blir det nån träff hos Ronya och vilken dag i så fall? Vill planera lite ,-)
    Jag antar att det blir träff fredag med salg lördag.... Det är iaf så jag planerar
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!