Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Molo Lagersalg Vår 2011!

Tezz80 skrev 2011-05-20 07:39:04 följande:
    var rädd att salgen skulle bli den helgen men hoppades att den skulle bli senare, för just den helgen kan inte jag Hoppas att alla ni andra får kul o hittar massa! Jag får hoppas att jag kan nästa gång istället... är så sugen på lite molo-shopping
    Man behöver ju inte åka på helgen
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    Tezz80 skrev 2011-05-20 08:14:18 följande:

hehe det är förrvisso sant men imorgon bitti åker jag iväg på resa med en grupp ungdomar  o vi kommer hem först på torsdag kväll så på fredag lär jag vara halvt död o på helgen har vi gäster... frågan är om maken släppt iväg mig ändå när jag varit iväg hela veckan med jobbet, han är nog lite lagom less på ungarna till dess  Så lite dålig tajming för mig.

Liiiiite dålig planering kanske. Jag lyckades ju få till det så att min man är hemma både onsdag och fredag! De hör inte till vanligheterna när man lever ihop med en lastbilsgrabb.... men de gick! Dock har jag tagit min mamma till hjälp en stund på onsdagen för att han inte ska få frispel och säja att jag måste va hemma lördag
  • 1 och 1 är 3
    Flock skrev 2011-05-22 11:13:17 följande:
    Löste sig. Tack! Så jag är där  9.15.
    Mr.make är bara världens snällaste fast han har hur mycket som helst att göra när det är morsdagsveckan.
    Tar du eller jag brobizz?? Bara så det inte blir något tokigt...
    Jag tar! Tror jag iaf Så kollar jag med H och ev tankar bilen oxå så behöver man bara betala till en, smidigt tänkte jag
  • 1 och 1 är 3
    Stormis skrev 2011-05-24 20:30:42 följande:
    Åh, jag är så jävla sund!!! Har "bara" med mig typ 2900 DKK och det är fasiken befriande när jag haft nästan det dubbla förr. Får se om jag ångrar mig imorgon .
    SHIT!!! Så mycke har inte ens jag ju! Du har ju MASSOR!!!!
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2011-05-24 20:52:41 följande:
    men vart e alla???
    de ska ju va FULL fart här nu!!!
    jag kan inte sova??? jag e sååååå sugen nu!!
    nästan lika bra som sex, eller va e de vi säger? eller nä.. salg e bättre, man e i himlen HELA tiden jupp jupp..
    Du e fan störd!!!!!!
    Busbellan skrev 2011-05-24 20:56:54 följande:
    Ja, och så har hon två barn att shoppa till också
    Jag måste väl ha rätt till att ha med mig mycket pengar jag har ju tre
    Sen att den äldsta inte vill ha Molo hör inte hit.

Men shit vilka summor Ronya är berättigad till att ta med då
    Jag har ju "bara" en... men skyller på att jag ska köpa mycke presenter Överst på listan är en filt till gravida C på jobbet som jobbar för mej i morgon för att jag ska kunna åka på salg En unisex... finns väll bara regnbåge då och hur stor e den sannolikheten....
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!