Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Molo Lagersalg Vår 2011!

Aldrig smakar donken så bra som efter salg!

• 1 och 1 är 3

Kan vi få komma hem först eller

Är på donken, varvar ner å pratar skit.

Laddar inför lördag

• 1 och 1 är 3

Toffla: Det ÄR mycke i deras bil

Nu kör vi vidare!

TildeLova, min mail strular på mobilen, maila mej, aibagler@gmail.com svarar när vi e hemma så du får hålla dej vaken ett par timmar till

• 1 och 1 är 3

La upp lite kassa mobilbilder, som vanligt så har jag inget batteri på kameran.... Men bättre de än inget tänkte jag

Dåligt utbud idag om jag ska jämför amed tidigare år. Enligt mig iaf. Ska bli spännande att se vad jag kan hitta för godbitar på lördag

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3

Tänkte precis desamma! T slog upp sina blå 6.15...

Fy så bakis alltså! Ja ja, en dusch och lite mat sen mot jobbet och ladda om inför lördag!

• 1 och 1 är 3
    maugu skrev 2011-05-26 07:46:28 följande:
    Hej!
    Vilken underbar shopping i tråden..fina jackor LillR, speciellt råååsssaa

Åkte inte 1+1 med igår? Ändrade planer?Då kanske man kan sätta över lite mer pengar, fniss
    Jag åkte igår! Och på lördag

Försökte skicka dig en kass mobilbild på fb i natt men de stod att dom trodde de va spam så de gick inte....

Inboxar dig lite detaljer!
  • 1 och 1 är 3

Vad e de för fel på min unge!?

Här sitter jag med hur mycke molosar som helst och tycker hons ka prova, å vad gör ungen... tar sin nya fina ryggsäck och går in på rummet...

- Mamma, nej kläder.. jag ny väska!

Jo, hon fick en ny väska.... och fin va den tydligen

• 1 och 1 är 3
    Tjollabolla skrev 2011-05-26 08:16:18 följande:
    Jag tror du kommer hitta massa till Lea! Å t-shirts i 104-110-116 fanns det massor. Kolla storlekarna bara. Fick tag på en haj t-shirt i 104 som jag höll  för jag hittade ingen i 110-116. Den var lika stor som en annan i 116!

Hmm sen har jag visst fått med mig 2 robot t-shirts hem med Jaja, ingen salg utan dubbelköp
    Jag har aldrig lyckats med dubbelköp på salg..-. däremot har jag ibland kommit hem med saker vi redan har hemma. Dock funderar jag på hur jag ska lösa lördagen nu.... är ganska säker på att de blir dubbletter... Får väll skriva en lista eller nåt
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!