Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Hej hopp är tydligen i v 5+0 i dag. Ska på vul den 11 jan kan det vara för tidigt?
Hej hopp är tydligen i v 5+0 i dag. Ska på vul den 11 jan kan det vara för tidigt?
Anderska: Jag får ont ibland. Det verkar som att det kommer oftare om jag varit mer aktiv, men jag vet inte.
Jag ska på första VUL i morgon, hoppas allt ser bra ut...
Varje natt är jag uppe och kissar men inte nog med det jag har pirrningar i ena benet som håller mig vaken. Jag är annars en som sover hela nätter, finns det ngt tips att få bort pirret??
Jag har en liten ärta i magen, med ett pickande typ hjärta!! Jag såg inte hjärtpicket (monitorn var för långt bort) men sambon såg. Det sitter på rätt ställe och allt är som det ska!!
Tack ALLA för alla grattis!!! Det är fortfarande helt overkligt för mig. Sambon får lite lyckorus ibland och skriker ut vi ska ha bebis, men jag fattar det fortfarande inte...
Kanske inte vågar tro det förrens efter v 12...
Najje: jag är nog oxå lite trög 
Jis: Vad jobbigt för din vän!! Vi bestämde oss för länge sedan att vi skulle strunta i alla dessa tester.
Tjejjer: Jag är såå glad att jag är gravid! Det är bara en sak jag undrar JAG ÄR HUNGRIG hela tiden och mitt lilla embryo är väl bara en liten böna än så länge. Vad ska jag göra? Hungern är vidrig, jag blir matt och svag i hela kroppen och yr och illamående samtidigt som hungern biter sig fast i min mage. Jag är vad man kallar matarg i vanliga fall, lågt blodtryck har jag oxå...
Kram ni är bäst!!
Kelsson: Ja i morgon är det jag som åker till affären och handlar! Det verkar inte gå över av att ta en frukt då blir jag bara ännu mer hungrig. Så jag tänkte köpa hem lite keso och nötter är nog bra oxå. I går tog jag en skål bönor med olivolja salt o peppar. Att veta att man har ätit gör mig oxå lite lugnare. Men det verkar behövas en hel del mellanmål 
Vad kul det låter att träffas i sthlm!!! Ibland får jag en liten släng av tillbakalängtan dit. Bodde där i ca 10 år innan jag flytta hem igen...