Skatten: Jag äter inte kött. Men jag dricker inget kaffe och jag tar dem 2 h efter kvällsmaten, ska börja ta dem med apelsinjuice. Jag mår så illa av all sorts lök. Men nu har jag köpt hem aprikoser, messmör och så ska jag tvinga i mig blodpudding. Jag trodde att jag hade skärpt mig och blivit duktigare på att äta mer järnrikmat men tydligen har jag misslyckats.
Kelsson: Jag testade järnvärdet efter mitt BM besök för två veckor sedan, och nu testade jag utan att jag hade ngn BMtid. Så jag vet inte om min BM fått reda på mina resultat. Men jag ska mejla henne nu i kväll och fråga vad man gör och vilka risker som finns. Jag kan ju inte säga att jag mår så himla bra av detta. Hjärtklappning och andfåddhet när jag äter, vilket gör att jag blir dålig på att äta upp på tallriken. Och att jag får blodtrycksfall. Jag har ju tre månader kvar till BF så det skulle vara skönt att få ordning på järnvärdet. Ingen har berättat för mig vad som kan hända om man har så dåligt järnvärde...kul är det inte