Sunseed, stackars stackars lille söte Hampus och er också! Jag håller tummar och tår att allt går bra och att ni snart är hemma igen med en frisk kille.
Miss Cat, vad go' lille Ludwig är!
Jag känner igen mycket. Igår kom en ny milstolpe. Lillan började krypa. Först hasade hon sig framåt (innan har hon tagit sig baklänges och sidleds), men senare upptäckte mannen att hon faktisk kröp. Tekniken skall finslipas, men hon är rätt snabb redan. Nu måste vi barnsäkra...
Lillan satte i halsen igår. Hon blev alldeles röd och hostade jättemycket. Som tur var lossnade biten efter att mannen dunkade henne i ryggen. Jag blev helt skakis och grät efteråt. Hon åt Sempers lasagne, som är från 6 månader. Den har hon fått ett par gånger tidigare och det har gått bra. Nu tror jag inte att jag vågar ge den igen på ett tag.. Usch, så hemskt.
7879, det är inte lätt att tuffa till sig när det inte ligger i ens natur. Men, det blir bättre med åren.
Det går inte att ändra på andra. Men, det är inte för mycket begärt att din man är snäll mot dig. Hoppas han inser det innan det är kört.
Tror du har rätt om personligheten. De blir mer medvetna hela tiden.
Kel, det är svårt att förstå ens lycka efter år av kämpande. Men, vi alla har ju fått de finaste av de finaste, så klart att det tog lite tid. Vad gullig Jenni verkar vara.