Carlan: 399 kr, vilket pangpris - jag hittar den bara för 499kr överallt! Jag funderar på att köpa ett sånt för jag tänker vekligen på det nu när jag spänner på bältet över min lilla basketboll att bebis ligger verkligen där bakom - tänk om nåt händer..
LGT: Jadu, det är väl ingen inom vården som rekommenderar gravida att använda gravidbälte, men på själva förpackningen står det att de själva rekommenderar att man använder det från en gång man vet att man är gravid. Men det dröjer ju till v 12 innan livmodern ens når blygdbenskanten så du har ingen brådska.. Jag är som sagt i v 24 och inte kommit mig för att skaffa ett än (hade iofs tänkt att strunta i det men har nu på sistone blivit så orolig att jag ska göra ngt för att skada bebis genom tryck utifrån då det är så uppenbart att bebis ligger där under huden.. vilket jag inte upplevde den första tiden medan sparkarna var så svaga o diffusa.. Men ikväll t ex så kändes de som att jag nästan behövde ligga o hålla emot så bebisen inte skulle råka trycka sig igenom magen haha så starka var buffingarna - undrar vad den höll på med!

)
Var är
Kelsson?? Jag blir orolig när jag inte ser att hon skrivit...