• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • skatten12

Bra :) bara enligt min baby app så
    Står se 14-20 mm :( därför ja blev lite ställd :)

• skatten12

Okaj ! Får se om den lille vasen vuxit rejält om 2 v :)

Kan backa i veckor ?? Asså nu e jag i v 8 7+4
    Kan dem backa mig till v 7 6+4???

• Aurora1979

Dealiy: Vet inte om man kan backa veckor när man gör IVF?? Vi vet ju när befruktningen skedde liksom?

• Vickan I
    dealiy - vet att det ibland räknas/sägs olika fast man menar samma sak. Ex så var jag på inskrivning på vanliga mvc i vad jag, FC, spec.mvc räknar som v 10+0, dvs vecka 11. Bm på mvc sade dock att jag var i vecka 10, nej 11 sade jag och då skrattade hon lite och sade att vi menade samma sak, fast man kan räkna/säga på två olika sett. SÅ allt är säkert precis som det ska och som andra sagt så ändrar man aldrig ett beräknat bf vid IVF. Vid mitt kub med sonen ville de egentligen flytta fram mig fem dagar pga strl på fostret, men det gjordes inte just enbart för att det var en IVF-grav.
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Speck
    carlan skrev 2011-04-24 20:04:31 följande:
    Tack för era svar.
    Varsågod Cool

Dealy: jag har haft linne på mig över magen men har varit i solen mkt idag.

Ego: (OT) Vi har haft en riktig toppendag idag jag och maken! Jag började dagen med att sitta på baksidan och plantera mina stenväxter jag köpt i en asfin kruka (det blev verkligen fint - oj så jag skryter Tungan ute) och sen kom maken och ville visa att han byggt färdigt blomlådorna och då n'mnde jag att jag ville ha en grind på framsidan o sagt å gjort så for vi till bauhaus o sen hem o snickra. Den är nästan färdig, ska målas och monteras upp på förrådsväggen bara.
  • carlan
    speck: Härligt med en toppendag.

Fråga till er alla: Hur många dagar hade ni vaggisar? I mina papper jag fått stod det på ett ställe att jag skulle ha dem i 20 dagar (tre gånger om dagen). Har dock några kvar fast det gått 20 dagar. Funderar på att dra ner det till två gånger om dagen, så kan jag ha det en vecka till. Rädd att få missfall igen så hoppas vaggisarna kan göra en fin miljö där nere. Eller är det dumt?

Tänkte att kanske kroppen inte producerar själv om man fortsätter!?
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011