• victoriag

Varför har DU/DITT BARN en fjällräven ryggsäck?

Som rubriken lyder..
    Varför har alla just fjällräven ryggsäck? Enligt mig är dom fula, opraktiska (med bara ett stort fack, vad jag sett) osv.. Finns mycket snyggare, men det är ju bara vad jag tycker. Just det, dom är dyra också !!!
    Min sambo säger att kvaliten gör att alla köper en och att den håller typ hela livet ut, stämmer det? Är det därför alla köper en sån? :) Är väldigt nyfiken  !!! 

• Svar på tråden Varför har DU/DITT BARN en fjällräven ryggsäck?
  • Anonym (LLL)

Har ingen men tycker att dom är fördjävla snygga! Mina barn ska lätt ha sådana när jag får småttingar. Hatar disneyprinssessor och spindelmannen och allt annat som finns till barn.

• Spexig
    Anonym skrev 2011-04-08 20:30:39 följande:
    Mina ungar bär inte tungt. Det är lite gympakläder, någon läxa och en frukt
    Njä, jag tänkte väl mer på vuxna. Vet själv att mina ryggsäckar varit rätt tunga, tex skolböcker o sånt.
  • Anonym
    Spexig skrev 2011-04-08 20:33:55 följande:
    Njä, jag tänkte väl mer på vuxna. Vet själv att mina ryggsäckar varit rätt tunga, tex skolböcker o sånt.
    Ja, det är ju ingen vandringsryggsäck direkt, mer som en handväska som man kan ha på ryggen (plånboken, en tröja, en flaska vatten etc).

Om man ska bära tunga saker så behöver man ju självklart en annan typ av väska, men får våra barn så passar denna ryggan bra.
  • Laura03

Mina fyra äldsta har en varsin i normalstorlek. Tyckte själv att de var riktigt töntiga på 80-talet men har nu insett hur praktiska de är med sittunderlag, stort lättillgängligt fack där man lätt når det som ligger i botten utan att behöva packa ur hela väskan och nu finns de ju i fler färger. Mina har svart, rosa, röd och grå. Visst dyra är de men värd varenda krona.

• Astarte

Har ingen, men vill så klart ha! Jag tänkte köpa en mini till grabben, men han ville hellre ha Bamse.

• Carisma

Vi har ingen än men jag skall absolut köpa en rosa minikånken när dottern blir större.
    Min familj hade såna när jag växte upp och jag tycker helt klart att de är snygga på nåt speciellt vis. Väldigt bra kvalié också har jag förstått.

• Anonym

Köpte till mitt barn..det var nostalgi!!!!!!!!!!!och coola färger nu:)
    bra med sittunderlägg i.

• gummalottan

Mina barn har varsin. De är mkt nöjda! Ryggsäcken i sig väger nästan ingenting och den rymmer mycket, den normalstora tar A4 utan problem, det finns ett sittunderlag.... och jag gillar dem!

• hund

Det var någon som sa att kånken var lite väl vänster. Varför?

Svar på tråden Varför har DU/DITT BARN en fjällräven ryggsäck?