• Jizzie

Varför detta hat mot pedofiler?

RainMan1x7x skrev 2011-04-16 19:42:55 följande:
    Du kan påstå vad du vill. Du har fortafarande inte fakta att backa upp dig. Jag skulle säga att pedofili är ännu friskare än homosexualitet. Av den anledningen att homosexuella personers hjärnor lite annorlunda konstruerade. Det har också att göra vad för medeciner mamman tog när hon var gravid. Käkade hon testo så är chanserna att barnet blir homo mycket mindre. Så ser det inte ut bland pedofiler. Jag har forskat en hel del om människors sexualitet. Därför kan jag mycket om det.
    Men var är din påstådda jävla fakta då? Man kan inte sitta i ett inlägg och hänvisa till fakta som aldrig publiceras. Det jag skriver är mina åsikter och tankar kring ämnet pedofili.

Medicin, inte medecin. Duktig hobbypsykolog *facepalm*
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 19:55:53 följande:
    Vi hade DVD på den tiden serru. Och inte YouTube eller wikipedia för den delen heller. Jag vet att vuxna människor dras till barn. Att alla vuxna vet om att de dras till barn är inte sant. Jag kände dragning till barn när jag var barn själv. Sen dess har jag inte dragits till förpubertala barn. Inte medveten iaf. Men jag vet hur det är igentligen. Vad var nr 4?
    Du tror inte att forskning om pedofili har uppdaterats lite sen tiderna då man använde vhs?

Resten av texten förstår jag inte riktigt så den är omöjlig att kommentera haha. 

Syftar främst på " Men jag vet hur det är igentligen".
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 20:06:55 följande:
    Jag vet hur det är eftersom jag har forskat om det. Fattar du?
    Okej, och det ska jag tro på så här utan vidare?

Du gnäller om att andra inte har fakta för sina påståenden, jag skiter fullständigt i om du påstår att du har forskat om det. Ska du peka pinne på avsaknad av fakta i människors inlägg så kan du börja med att lägga upp din egen.

Och att göra ett skolarbete om slumpat ämne innebär INTE att man forskat i det. Det är som att påstå att jag skulle ha forskat i Polens ekonomiska utveckling bara för att jag skrev ett examinationsarbete om det när jag läste kulturgeografi med ekonomisk inriktning. Du får en facepalm på den med,  min vän.
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 20:17:44 följande:
    Jaså? Var går gränsen för att ha forskat i något då? Jag har i hela mitt vuxna liv förutom skolarbeten och uppsatser har jag forskat i det privat. I människors sexualitet alltså.
    För att kunna forska i ett ämne måste man först och främst vara utbildad forskare, ungefär där drar jag gränsen. Forskning är en vetenskaplig process och det krävs mer än några vhsfilmer och tidningsartiklar från 1990 för att kunna ge ett tillfredställande resultat av en forskning.

Dina filmer och andra källor kan vara rena påhittet av diverse hobbypsykologer och därav blir din forskning totalt värdelös, för att du inte har vetenskaplig fakta från utbildade forskare att luta dig tillbaka på.

Hur många intervjuer har du gjort med pedofiler? Hur många intervjuer har du gjort med utsatta barn? Hur många utbildade forskare har du diskuterat ämnet pedofili med?
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 20:25:00 följande:
    Jag insåg inte att dett var en vetenskaplig diskussion. Nej det stämmer. Jag har inget för tillfället att backa upp det jag påstår. Men är ni så sugna så tycker jag att ni själva letar upp faktan. Om jag kan hitta den så borde ni också det.
    Jag är inte intresserad av att leta upp fakta som stöder dina påståenden, tyvärr. Jag har annat för mig. Tycker att du är en mycket lustig människa som citerar mina inlägg försöker påpeka att fakta är A och O och att jag inte har publicerat någon över huvudtaget, samtidigt som du själv påstår dig ha forskat i ämnet men inte kommer med någon konkret fakta.

Mycket lustig, okunnig och så typiskt familjeliv. Det är trist att flashback är blockat på mitt arbete.
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 20:35:23 följande:
    Nej isådanafall så är jag inte forksare. Men jag har läst om dett ai kanske 10-15 år. Sedan tror jag inte att hobbypsykologer har resurser att genomföra undersökningar på den skalan. Man mätte hur hjärnan och hjärtat reagerade på bilder på barn. Man mätte hur hormonnivåer res och föll. CA en halv procent av befolkningen i vita länder fick en direkt sexuell kontakt med barn. De blev alltså kåta rent ut sagt. Ca 98% blev på något sätt berörda i områden som är sexuellt kopplade. De började pumpa ut hormoner som också används vid sexuella attraktioner. Linjen mellan att Gilla barn och att Tända på barn var alltså hårfin. Sen räknas pedofiler i dagens samhälle som barn alltså upp till 18 år. Även om när man rent psykologiskt räknar barn som är färdiga med puberteten som vuxna. Freud skrev om hur "en man som påstår sig inte känna dragning till en 12-årig flicka, ljuger". Freud var knappast en hobbypsykolog.
    Okej, intressant, men fortfarande inte fakta.

Jag vet att det är en stor skillnad på pedofili och hebrefili. Dock drar människor dessa över samma.
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 20:44:15 följande:
    Jag är ny här sp kanppast FL människa. Vill du ha källor så får du ta och göra det. Jag har också saker att ta hand om serru. Är en miljard mil ifrån mina uppsatser och även om jag hade de framme så förstår jag inte hur de skulle hjälpa.

OT: Leta upp "run" eller "kör" på din dator. När den lilla rutan kommer upp skriver du "cmd". När den svarta rutan kommit upp skirver du "ping" Sedan www.flashback.org. Du låter den ladda. När den har laddat klart så kommer du se en liten kod efter www.flashback.org i den svarta rutan. Skriv in den koden i din browser.
    Okej, ja det hade varit kul att se dina studier i varje fall :)

Tack för tipset, ska testa nu. Flashback är en favoritsite i min värld!
  • Jizzie
    trollkarl skrev 2011-04-16 20:48:43 följande:
    om du antyder en sak så är det upp till dig att belägga med fakta. vi ska inte behöva leta.
    annars sjunker din trovärdighet, som redan är körd i botten dock.
    Kyss
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:06:50 följande:
    Jag är återigen på mina knän. Jag är nämligen en bit ifrån mina "verk". Så ett bevis har jag inte nu. Men som sagt, läs på en del och se på en del dokumentärer så ska du se att det dinns klara bevis på detta.

Om vi skiter i bevis och annat. Har du motbevis? Vet du verkligen hur din hjärna fungerar? Att barn är sexuella varelser vet alla. Alla vet också att vuxna människor är sexuella varelser. I en del kulturer gifter man sig med barn. Så det finns gott om folk som är pedofiler. Tror du inte att det finns en anledning till varför I england och japan's skoluniformer är lite väl utmanande? Tror du inte att det finns en anledning till varför författare och barnboksillustratörer förr i tiden gärna ritade nakna barn i böckerna. Att visa hur Emil badade naken gör knappast något för storyn. Jag tror istället att författaren har en hemlig böjelse i sitt undermedvetna som hon delar med sig av.
    Detta inlägget var i det sjukaste slaget. Personligen tror jag att du är sexuellt attraherad av barn och att du förnekar detta för att du skäms. Jag kan anse att en skoluniform ser utmanande ut på mig, som kvinna, men den ser absolut inte utmanande ut på samma sätt på en liten flicka. Då för att jag har bröst, rumpa och andra kvinnliga former. Ett barn är ett barn.

Sen när är barn sexuella varelser?
  • Jizzie
    BlommyNess12 skrev 2011-04-16 21:15:26 följande:
    Och detta är ett exempel på en brittisk skoluniform 3.bp.blogspot.com/_DGzdFfzaj3s/RtZ_erYwGkI/AA... här är ett till exempel webnews.textalk.com/upload/article/bild/21875...

vart är det utmanande i detta? Förklara dig gärna, jag väntar på svar.
    Som jag skrev så är det ju stor skillnad på att se en liten flicka i skoluniform och en vuxen kvinna i en, utklädd för maskerad eller rollspel.. Att min sambo tycker att jag är sexig i en skoluniform är självklart, och det är en stor skillnad från att tycka detsamma om ett barn.

Det finns inget sexuellt i barn över huvudtaget som jag ser det
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:28:20 följande:

De skulle kunna ha byxor.

Personligen tror jag inte att man valt kjolar av sexuella skäl, pojkarna har ju byxor och ändå finns det pedofiler som föredrar pojkar.. Nu är du helt ute och cyklar
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:55:32 följande:
    Jaså? Berätta för mig hur man lyckas bränna flera tusentals kroppar i fem ugnar varje dag när man använde lika mycket kol som i ugnarna där man brände tyger. Berätta det för mig. Att man mördade judar tvekar jag inte om. Förlorade många släktingar där. Men det är inte som det sägs. 
    Var har du fått den faktan ifrån då? Du är ju helt otrolig!
  • Jizzie

Uhm, ser tråden helt missbildad ut i alla andras skärmar eller bara på min?

• Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 22:06:19 följande:
    Wikipedia litar på trovärdiga källor så ja. Pedofili är inte straffbart. Våldtäckt är. Barnporr också. Men inte pedofili. Ledsen tjejen men du har inte en chans mot mig.
    Vem som helst kan publicera sitt skit på wikipedia, det vet alla, det är ett känt faktum.
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 22:19:36 följande:
    Nej man måste ha en trovärdig källa som granskas innan.
    Må så vara, men hur som så är wikipedia ALDRIG En godkänd källa. Det är inte ens en godkänd källa om du använder det i källförteckningen på gymnasienivå!
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 22:31:10 följande:
    Som sagt. Inte bott i sverige på ett bra tag. Det tar en stund att få igång språket igen.Sedan försvarar jag inte pedofiliska handlingar. Jag försvarar folks rätt att tänka. Något som du sätter dig emot. Du står för hjärntvätt och en kontroll av folks läggningar. Du är fan inte frisk.
    Med tanke på att du framställer dig som en fjortonåring i beteende och formuleringar så är det faktiskt svårt att ta dig som en vuxen människa
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 22:37:35 följande:
    Jag ser inget relevant i ditt inlägg. Vart passar det in i en diskussion om pedofili?
    Det passar lika bra in som ditt inlägg om förintelsen gör, typ.
Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?