• Catt

    Ses i Örebro

    Hej hej får man hänga med här? :) Har en dotter på 2,5år och en liten grabb på 6månader. Alltid kul att träffa nya människor!

  • Catt
    OHs mamma skrev 2011-05-17 19:13:38 följande:
    Självklart! Säger jag som inte ens varit med i tråden från början och inte fått bekräftelse på att det är okej att jag hänger här....Flört
    ;) låter bra det! Var i Örebro bor du?
  • Catt
    OHs mamma skrev 2011-05-17 21:24:30 följande:
    På väster, närmare bestämt Örnsro. Du då?
    På norr bor vi :)
  • Catt
    OHs mamma skrev 2011-05-18 06:08:43 följande:
    Det är ju inte så långt
    Vad gör du om dagarna? Mammaledig med den lilla?
    Stämmer bra det :) Har varit hemma en hel evighet nu känns det som. Hann aldrig ta upp studierna som planerat när Tuva var 1år och 8mån för innan dess blev jag gravid med lillebror. Kändes inte så lönt att börja plugga igen när det handlade om ca 2mån innan Oliver var beräknad.
    Tuva har gått 15h på dagis under vintern men nu är hon hemma med mig och Oliver på heltid över sommaren.

    Har du börjat jobba igen eller du är hemma med din son?
  • Catt

    Förstår att det måste vara fullt upp då Skruttens mamma :)

    Låter som en bra idé med en fika på stan framöver!

  • Catt
    OHs mamma skrev 2011-05-20 19:59:03 följande:
    Jovars, det blir lite annat är lugnet hemma :P

    Vad kul! När tror du att det skulle passa?
    Jag är ju "ledig" så det vore nog bättre att du/ni som jobbar bestämmer dag och tid :)
  • Catt
    CamillaJ82 skrev 2011-06-12 09:39:57 följande:
    Men vad gullig du är! Jag kan ju säkert ses innan. Är ju ledig ca en dag i veckan o varannan helg. Men vi kan ju självklart vänta med att ses:)

    Brukar ni vara ngt i Stadsparken på sommaren? Vi brukar vara där, men mest i äståparken. Närmare dit för oss och man kan ha lite mer koll på sina saker när man är och badar.
    Vi är i stadsparken ibland men tycker att där är ölite rörigt när där är mycket folk. Speciellt om jag är ensam med båda barnen, då blir jag lite småstressad eftersom lillen är tung att bära på och sitter jag på filten med honom så måste jag ha ögonen på Tuva konstant så att hon inte pyser ifrån lekplatsen/hamnar ivägen för nått större barn osv osv. Älskar inhägnade lekplatser jag haha. Stora holmen är kul ibland samt lekplasten som ligger förbi krämaren (krämaren på vänster hand) och ner vänster längre fram, inhägnad rätt stor lekplats. Var ligger den parken du menar (vilken stadsdel)? Har ingen koll på Örebro trots att jag bott här några år nu haha :)
Svar på tråden Ses i Örebro