• Art Vandelay

Vilken brittisk tv-serie gillar du bäst? (ej komedi)

Nu är det dags för brittiska drama-eller kriminalserier. Vilken är din favorit?
    Obs Jag har inte själv sett många av dessa utan försökte välja de som jag kände igen
    Ni som inte uppskattar mina omröstningar undanbedes vänligen Tyst

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 18:37
    Det gäller tv-serier, inte mini-serier för såna finns det hur många som helst. Britterna är väldigt produktiva.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken brittisk tv-serie gillar du bäst? (ej komedi)
  • Art Vandelay

Kalla fötter är min favorit, lite kul att Bill från True blood spelar Karens bror Glad

Have a nice evening everybody

• Tecken

Hem till gården! Synd bara att det går på en så tokig sändningstid, orkar inte spela in alla avsnitt. Borde finnas en "veckosändning" med alla fem avsnitten på raken, typ söndagseftermiddagar 

• Thursday

Life on Mars är iofs fantastiskt bra, men jag måste nog rösta Annat eftersom jag gillar Cranford så mycket.

• Art Vandelay
    Thursday skrev 2011-04-18 18:31:06 följande:
    Life on Mars är iofs fantastiskt bra, men jag måste nog rösta Annat eftersom jag gillar Cranford så mycket.
    Har tyvärr inga mig veterligen mini-serier med på listan, jag gillar själv Stolthet och fördom med Mr Darcy Glad
  • Thursday
    Art Vandelay skrev 2011-04-18 18:36:34 följande:
    Har tyvärr inga mig veterligen mini-serier med på listan, jag gillar själv Stolthet och fördom med Mr Darcy Glad
    Fast då rör vi oss ju i definitionernas träskmarker. Life on Mars - två säsonger à åtta episoder. Cranford - fem avsnitt plus två.
  • Art Vandelay
    Thursday skrev 2011-04-18 18:41:16 följande:
    Fast då rör vi oss ju i definitionernas träskmarker. Life on Mars - två säsonger à åtta episoder. Cranford - fem avsnitt plus två.
    Jag är rätt grön på brittiska serier men de jag har är hämtade från Wikipedia så det är möjligt att du har rätt men ingen miniserie som jag känner till verkar finnas med där. Jag vet faktiskt inte vad som avgör om det är en tv-serie eller miniserie Oskyldig
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Röstade på Rome, anser att Sherlock har lite kvar innan den uppnår "seriestatus". Downton Abbey ska vara riktigt bra men har inte sett den än.

To let the brain work without sufficient material is like racing an engine. It racks itself to pieces
Svar på tråden Vilken brittisk tv-serie gillar du bäst? (ej komedi)