• Anonym (chattsugen)

Tips på bra chattar?

Jag började surfa på nätet 1995 och redan då fanns det ett antal chattar som var intressanta. På den tiden var det mest vanliga chattar där man kunde prata med folk om allt mellan himmel och jord. Naturligtvis pratades det sex på sådana chattar också.

Men nu så finns det nästan inga sådana kvar. En av de bästa och mest välbesökta var ju Aftonbladets egen chat som de lade ner med hänvisning till att pedofiler raggade offer där bla. Sådant är ju naturligtvis beklagligt och om så var fallet är det naturligtvis ingenting som vanligt folk önskar förekom.

Nu undrar man om det var lite grann nyhetens behag i slutet på 90-talet det där med att chatta eller finns det fortfarande chattar kvar där folk pratar om vanliga saker men där man även kan prata om lite erotiska saker. Jag saknar ibland spänningen man upplevde när man kunde prata lite snuskigt med en helt främmande människa utan att behöva bry sig om det kändes pinsamt eller inte att dela lite intima saker.

Så någon som kan tipsa om en bra chat?

• Svar på tråden Tips på bra chattar?
  • Anonym (321)

Hängde också ett tag på aftonbladet på nittiotalet, enkelt då man inte behövde registrera sig och kul att på ett väldigt enkelt sätt träffa nya människor. Vad jag vet finns inget motsvarande nuförtiden. Nu är det väl bara datingsidor som gäller, inget för mig.

• Anonym (chattsugen)
    Anonym (321) skrev 2011-04-19 20:14:20 följande:
    Hängde också ett tag på aftonbladet på nittiotalet, enkelt då man inte behövde registrera sig och kul att på ett väldigt enkelt sätt träffa nya människor. Vad jag vet finns inget motsvarande nuförtiden. Nu är det väl bara datingsidor som gäller, inget för mig.
    Samma här, därav min fråga. Kul att se att det är fler än jag som saknade den gamla formen av tidsfördriv. Alla är ju inte ute efter en ny partner eller en date. Man kanske bara vill slå ihjäl några minuter eller prata lite spännande.
  • Anonym (chattsugen)

Tänk om FL kunde starta en chat där det också var tillåtet med lite sexprat. Ibland är det lite tråkigt att behöva vänta på svar när man skrivit i en tråd.

• PVeraB

jag saknar med chattar.
    Jag hängde mkt på passagens varianter. Men på slutet av guldåldern blev det bara snuskigare och snuskigare och lite tråkigt. Så jag gav upp.

• Anonym (321)

En FL-chat skulle säkert uppskattas av många...

• Anonym (Tilda)

Cybersex - klassiker! Jättesynd att de försvunnit. Det var en toppenkul sätt att roa sig på, en ensam kväll. Aftonbladet och passagen var det ja.. Har givit upp nu.

• Anonym (Johanna)

Det kan jag också sakna... gillar det där anonyma pratandet med en främmande man. Att våga öppna sig för någon och prata om sex, fantasier, längtan. Otroligt mysigt!

• Anonym (chattsugen)
    33Blekinge skrev 2011-04-20 01:09:24 följande:
    finns några bra sexchattar, pm
    Kan du inte skriva ut något tips här?
  • Anonym (Chris)

Jag och min nuvarande fru träffades via Passagens chatt -99 Glad

Svar på tråden Tips på bra chattar?