• Anonym (chattsugen)

Tips på bra chattar?

Jag började surfa på nätet 1995 och redan då fanns det ett antal chattar som var intressanta. På den tiden var det mest vanliga chattar där man kunde prata med folk om allt mellan himmel och jord. Naturligtvis pratades det sex på sådana chattar också.

Men nu så finns det nästan inga sådana kvar. En av de bästa och mest välbesökta var ju Aftonbladets egen chat som de lade ner med hänvisning till att pedofiler raggade offer där bla. Sådant är ju naturligtvis beklagligt och om så var fallet är det naturligtvis ingenting som vanligt folk önskar förekom.

Nu undrar man om det var lite grann nyhetens behag i slutet på 90-talet det där med att chatta eller finns det fortfarande chattar kvar där folk pratar om vanliga saker men där man även kan prata om lite erotiska saker. Jag saknar ibland spänningen man upplevde när man kunde prata lite snuskigt med en helt främmande människa utan att behöva bry sig om det kändes pinsamt eller inte att dela lite intima saker.

Så någon som kan tipsa om en bra chat?

• Svar på tråden Tips på bra chattar?
  • Anonym (A)
    Anonym (is) skrev 2011-07-26 21:36:40 följande:
    OK, jag har blivit kallad mycket, men aldrig en man!
    Det var spännande! Får man inte som kvinna vara kåt och sexuellt aktiv?
    Det händer faktiskt att kvinnan har större drift än mannen. Så är det i alla fall i mitt äktenskap och vi har varit gifta i över 10 år!

Skål
  • Carcasonne

Tips på en internationell camsajt med chatt, där du anonymt kan visa upp dig/er och chatta med en mängd åskådare/cammare samtidigt. Mest killar, men många aktiva tjejer också. 

En del naket, men mest face.... 

• Bruse
    Anonym (Instämmer) skrev 2011-07-26 17:50:36 följande:

Instämmer IS... skulle aldrig kunna vara det IRL men det kan vara ack så upplyftande för the hornyness att prata om allt från... ja... allt. öh. Du får maila mig så får vi skaffa hemliga msn så kan vi chatta *skrattar'

Jag chattar gärna med dig om lite utav varje. Sitter sjelv i sitsen med vackert äktenskap, men utan sexprat!!!
  • Carcasonne
    Anonym (A) skrev 2011-07-26 21:10:57 följande:
    Men är det verkligen så udda att tjejer vill chatta? Jag känner mig nästan kinky som gillar sådant eftersom inga andra kvinnor här på FL verkar göra det. Jag är ensamstående och helt normal i övrigt (ja ja, tolkningsfråga) men ibland blir det lite trist på kvällarna, annars kanske jag skulle vara ute på krogen och få flörta av mig där. Oskyldigt och säkert nöje tycker jag, även camsex, men jag tror att jag är lite mer 'manlig' i min sexualitet, visuell och rätt porrig. (Det senare gillar jag också.)
    Kan ju bistå att det inte alls är ovanligt, snarare tvärt om skulle jag vilja säga.  

Fast det kanske man inte vill tillstå här på FL. Men anonymiteten är nog oerhört viktig för kvinnor vid camsex, tycks det mig, vilket jag ju har full förståelse för...

Så fortsätt bara, du gläder många när du vågar visa upp dig och njuta av det! 
  • Anonym (A)
    Carcasonne skrev 2011-07-26 22:37:15 följande:
    Kan ju bistå att det inte alls är ovanligt, snarare tvärt om skulle jag vilja säga.  

Fast det kanske man inte vill tillstå här på FL. Men anonymiteten är nog oerhört viktig för kvinnor vid camsex, tycks det mig, vilket jag ju har full förståelse för...

Så fortsätt bara, du gläder många när du vågar visa upp dig och njuta av det! 
    Så kan det nog vara. I de lugnaste vatten... 

Jag är också anonym men annars njuter jag verkligen av att visa upp mig, jag är utan tvekan exihibitionist och känner mig väldigt uppskattad.    
  • Bruse

omegle.com ????

Är det bara killar där?
    Har kollar någon snabbis efter tips på FL men det var bara killar vad jag såg.

• Anonym (is)
    Bruse skrev 2011-07-26 22:53:31 följande:
    omegle.com ????

Är det bara killar där?
    Har kollar någon snabbis efter tips på FL men det var bara killar vad jag såg.
    Hur funkar det?
    Jag pratar gärna med killar. Men en i taget.
  • Bruse
    Anonym (is) skrev 2011-07-26 22:59:32 följande:
    Hur funkar det?
    Jag pratar gärna med killar. Men en i taget.
    Kan vi få kontakt?
  • Anonym (is)
    Bruse skrev 2011-07-26 23:07:28 följande:
    Kan vi få kontakt?
    Varför inte.
Svar på tråden Tips på bra chattar?