• Anonym (chattsugen)

Tips på bra chattar?

Jag började surfa på nätet 1995 och redan då fanns det ett antal chattar som var intressanta. På den tiden var det mest vanliga chattar där man kunde prata med folk om allt mellan himmel och jord. Naturligtvis pratades det sex på sådana chattar också.

Men nu så finns det nästan inga sådana kvar. En av de bästa och mest välbesökta var ju Aftonbladets egen chat som de lade ner med hänvisning till att pedofiler raggade offer där bla. Sådant är ju naturligtvis beklagligt och om så var fallet är det naturligtvis ingenting som vanligt folk önskar förekom.

Nu undrar man om det var lite grann nyhetens behag i slutet på 90-talet det där med att chatta eller finns det fortfarande chattar kvar där folk pratar om vanliga saker men där man även kan prata om lite erotiska saker. Jag saknar ibland spänningen man upplevde när man kunde prata lite snuskigt med en helt främmande människa utan att behöva bry sig om det kändes pinsamt eller inte att dela lite intima saker.

Så någon som kan tipsa om en bra chat?

• Svar på tråden Tips på bra chattar?
  • 33Blekinge
    Anonym (chattsugen) skrev 2011-04-20 13:15:01 följande:
    Kan du inte skriva ut något tips här?
    De flesta chatter är det helt tokiga pojkar/killar/män/gubbar på. Tycker som någon skrev här att det är trevligt att kunna chatta allmänt med. Vissa danska parklubbar har chatt när man är medlem där, de är mest seriösa
    www.sexchatta.nu

www.nakenprat.com
    Msn är annars det bästa forumet
  • Anonym (chattsugen)
    33Blekinge skrev 2011-04-20 17:18:43 följande:
    De flesta chatter är det helt tokiga pojkar/killar/män/gubbar på. Tycker som någon skrev här att det är trevligt att kunna chatta allmänt med. Vissa danska parklubbar har chatt när man är medlem där, de är mest seriösa
    www.sexchatta.nu
    www.nakenprat.com
    Msn är annars det bästa forumet
    Tackar!
  • giftfri

Alla "kvinnor" är ju oftast män på dom där chatterna.., kolla in Flashback så skriver dom t.o.m ut vad dom använder av sig för tjejnamn...

Du är inte alls en bättre människa än mig!
  • Anonym (is)

Jag är också nyfiken på var man hittar en man att prata snusk med via chat (helst 1-1).
    Hur gör man för att hitta dem? Jag skulle behöva få prata sex och maken är inte så intresserad. Han och jag har inte riktigt samma sexdrift. Jag skulle aldrig kunna vara otrogen irl, men att prata med en kille på t ex msn helt anonymt vore kul.

• Anonym (Instämmer)

Instämmer IS... skulle aldrig kunna vara det IRL men det kan vara ack så upplyftande för the hornyness att prata om allt från... ja... allt. öh. Du får maila mig så får vi skaffa hemliga msn så kan vi chatta *skrattar'

• Anonym (is)
    Anonym (Instämmer) skrev 2011-07-26 17:50:36 följande:

Instämmer IS... skulle aldrig kunna vara det IRL men det kan vara ack så upplyftande för the hornyness att prata om allt från... ja... allt. öh. Du får maila mig så får vi skaffa hemliga msn så kan vi chatta *skrattar'

Haha, låter bra!
    Mailar direkt!
  • FoxMulder

riktiga kvinnor sex chattar inte, som en tidigare sa... det är bara män som låtsas.

• Anonym (A)

Men är det verkligen så udda att tjejer vill chatta? Jag känner mig nästan kinky som gillar sådant eftersom inga andra kvinnor här på FL verkar göra det. Jag är ensamstående och helt normal i övrigt (ja ja, tolkningsfråga) men ibland blir det lite trist på kvällarna, annars kanske jag skulle vara ute på krogen och få flörta av mig där. Oskyldigt och säkert nöje tycker jag, även camsex, men jag tror att jag är lite mer 'manlig' i min sexualitet, visuell och rätt porrig. (Det senare gillar jag också.)

• Anonym (A)
    Anonym (A) skrev 2011-07-26 21:10:57 följande:
    Men är det verkligen så udda att tjejer vill chatta? Jag känner mig nästan kinky som gillar sådant eftersom inga andra kvinnor här på FL verkar göra det. Jag är ensamstående och helt normal i övrigt (ja ja, tolkningsfråga) men ibland blir det lite trist på kvällarna, annars kanske jag skulle vara ute på krogen och få flörta av mig där. Oskyldigt och säkert nöje tycker jag, även camsex, men jag tror att jag är lite mer 'manlig' i min sexualitet, visuell och rätt porrig. (Det senare gillar jag också.)
    Sorry, det kanske var OT men mina chattar är nog lite för snuskiga för dig ändå TS.
  • Anonym (is)

OK, jag har blivit kallad mycket, men aldrig en man!
    Det var spännande! Får man inte som kvinna vara kåt och sexuellt aktiv?
    Det händer faktiskt att kvinnan har större drift än mannen. Så är det i alla fall i mitt äktenskap och vi har varit gifta i över 10 år!

Svar på tråden Tips på bra chattar?