• Anonym (spyfärdig)

Sambon tittar på djur porr !

Igår letade jag efter en bild från påsken. Jag hittade den inte i kameran så jag tänkte att min sambo lagt in dom i sin dator och tömt kameran. Jag kollade runt efter bilderna i hans dator och hittade då SKITÄCKLIGA bilder. De var bilder och filmer med kvinnor som betäcktes av hundar och som sög av dom. Jag trodde jag skulle spy för det var så ÄCKLIGT! Min sambo och jag har bott ihop i snart ett halvår. Han är jätte snäll och gullig och är nog den kille som behandlat med mest respekt. Jag har kännt att det är nog han jag vill ha barn med någon gång. Men nu när jag sett vad för SKIT han kollar på rasar allt. Hur fan ska jag kunna leva med nån som gillar att se tjejer bli på-satta av HUNDAR ! Jag har inte sakt nått till honom än utan har låsats att jag mår illa för att slippa vara nära han. Känns som hela vår framtid rasat. Jag är så rädd för vad för nåt som egentligen händer i hans huvud efter som han tittar på sånt äckel. Jag börjar fundera på hur han egentligen ser på tjejer när han gillar att se dom va med om sånt äckel som på bilderna. Nån som kan ge mej råd, hur ska jag kunna vara med denna man. Hur funkar det i huvet på nån som tittar på sånt äckel ?

• Svar på tråden Sambon tittar på djur porr !
  • tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:04:09 följande:
    Tänker du likadant om en person som nyttjar barnporr?
    Nej, där finns det en risk att barnet tar psykisk skada. 

Men en hund som sätter på en kvinna är inget annat än skitglad. 
  • silhuett

Vad man tänder på för sexuella fantasier behöver inte återspegla hur man är som person (i ett förhållande eller med sina barn). Skulle gissa att majoriteten av de som tänder på det aldrig skulle vilja göra det på riktigt.

• Queenie70
    tarm skrev 2011-04-26 20:07:48 följande:
    På vilket sätt lider hunden när han sätter på en människokvinna? Han tycker ju att det är nice. Så länge djuret inte blir skadat eller blir tvingat så ser jag inget fel i det. 

Och bara för att han tittar på det betyder ju inte det att han brukar ha sex med djur eller att han ens vill det.
    Sex ska kräva två samtyckande vuxna. Vuxna människor har ingen som helst rätt att påtvinga barn eller djur sin sexualitet för sitt höga nöje. Det har visats att djur som utsätts för att ha sex med människor lider och blir mentalt störda. Det är en mycket förvirrande situation för ett djur även om de inte blir FYSISKT skadade. Sex ska bygga på informerat samförstånd, vilket ett djur eller ett barn inte ha kapacitet att ta ställning till.
  • nobilis
    tarm skrev 2011-04-26 20:09:46 följande:

Och hur vet du att hunden inte tar psykisk skada ?
    Den kan inte tala om hur den mår, den gör bara allt för att vara till lags.
    Och det är det som gör all djurporr så genomvidrigt, djuren kan inte tala om hur de känner inför detta.
  • Queenie70
    silhuett skrev 2011-04-26 20:10:35 följande:
    Vad man tänder på för sexuella fantasier behöver inte återspegla hur man är som person (i ett förhållande eller med sina barn). Skulle gissa att majoriteten av de som tänder på det aldrig skulle vilja göra det på riktigt.
    Fast om du som individ tittar på sådan porr så bidrar du till industrin att framställa detta material och därmed till att djur utnyttjas på detta vidriga sätt.
  • Queenie70
    tarm skrev 2011-04-26 20:09:46 följande:

fel
  • silhuett
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:17:36 följande:
    Fast om du som individ tittar på sådan porr så bidrar du till industrin att framställa detta material och därmed till att djur utnyttjas på detta vidriga sätt.
    Kan hålla med om det med just själva porren.

Om jag var TS skulle jag nog ta ett snack med sambon och säga att jag inte vill att han laddar hem såna bilder/filmer. Fantasier däremot är ju en annan sak, och jag tycker man bör få fantisera om vad som helst. Jag hade hursomhelst inte gjort slut, eller rivit upp himmel och jord pga ett sånt fynd på datorn.
  • woopie
    silhuett skrev 2011-04-26 20:10:35 följande:
    tidelag är inte olagligt... Prata med honom!
    KOMMUNIKATION är a och o i ALLA förhållanden!!
  • Anonym (skeptisk)

Prata med honom! Det är enda sättet att få veta hur bilderna har hamnat i hans dator. 
    Och om det är han som laddat ner dem så ska du nog tänka dig för både en och två gånger om du vill dela en framtid med honom. Du mår ju redan mycket dåligt av vad du sett.
    Att ladda hem sådant material bidrar till fortsatt produktion av eländet.  
    Jag håller med Anonym som lämnade den första  kommentaren.

• Art Vandelay

Jag tycker också att du ska prata med honom, det kan ju faktiskt röra sig om en missuppfattning. Om det nu är så att han tänder på tidelag så får du själv avgöra om du ska stanna kvar eller gå. Jag hade själv inte kunnat leva med en sådan person sen får tidelag vara hur lagligt som helst, det gör det inte mindre äckligt för det! Det är inte djuren som är äckliga utan människorna som utgjutelse dem.

Svar på tråden Sambon tittar på djur porr !