• Anonym (spyfärdig)

Sambon tittar på djur porr !

Igår letade jag efter en bild från påsken. Jag hittade den inte i kameran så jag tänkte att min sambo lagt in dom i sin dator och tömt kameran. Jag kollade runt efter bilderna i hans dator och hittade då SKITÄCKLIGA bilder. De var bilder och filmer med kvinnor som betäcktes av hundar och som sög av dom. Jag trodde jag skulle spy för det var så ÄCKLIGT! Min sambo och jag har bott ihop i snart ett halvår. Han är jätte snäll och gullig och är nog den kille som behandlat med mest respekt. Jag har kännt att det är nog han jag vill ha barn med någon gång. Men nu när jag sett vad för SKIT han kollar på rasar allt. Hur fan ska jag kunna leva med nån som gillar att se tjejer bli på-satta av HUNDAR ! Jag har inte sakt nått till honom än utan har låsats att jag mår illa för att slippa vara nära han. Känns som hela vår framtid rasat. Jag är så rädd för vad för nåt som egentligen händer i hans huvud efter som han tittar på sånt äckel. Jag börjar fundera på hur han egentligen ser på tjejer när han gillar att se dom va med om sånt äckel som på bilderna. Nån som kan ge mej råd, hur ska jag kunna vara med denna man. Hur funkar det i huvet på nån som tittar på sånt äckel ?

• Svar på tråden Sambon tittar på djur porr !
  • Anonym (hmm)
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:34:30 följande:
    Du behöver nog informera dig lite mer om hur det faktiskt fungerar när en hund har sex med en människa. Ja det är instinkterna som drar igång, vilket inte är samma sak som att hunden inte skulle fara mentalt illa av detta. Bara det att du jämför två vuxna homosexuella som har sex på lika villkor med varanda med en människa som har sex med ett djur, visar bara på hur okunnig du är om ämnet. Om du är seriöst intresserad och inte bara vill visa hur "frigjord" du är så finns det information för dig att hämta rätt lätt.. Men jag misstänker att kunskap inte är så jätteintressant för dig.
    Jag blir nyfiken på vad du tycker om dagens husdjursavel. Hur mår avelshunden som blir avrunkad av en veterinär och avelshingsten som får betäcka en sto-atrapp för att man ska samla sperma?
  • MLT
    tarm skrev 2011-04-26 20:01:23 följande:
    Varför? Hur gör det honom till en sämre människa?
    Det kanske inte gör honom till en sämre människa för många, men man måste kunna tända på sin partner och jag skulle då inte tända på min sambo om han gillade sånt.. Han har rätt att tända på djursex, men jag har rätt att bo med någon som tänder mig, det funkar inte att ha ett förhållande med någon man inte tänder på, eller hur?
  • leia83

Kan knappt komma på något att sæga *kræks lite* FY F*N!!! Jag hade stuckit med omedelbar verkan. Skit samma hur go och søt han ær. Dær går verkligen grænsen UØÆRK!!

• Anonym

Samlag med djur. även kallat tidelag är olagligt i sverige. Tycker det är sjukt och man borde söka hjälp för sånt.

jag hade nog inte velat ha kvar den där killen... han kan ju skaffa sig en hund istället

• RainMan1x7x

^tidelag r inte olagligt i Sverige

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-04-27 01:00:36 följande:
    Samlag med djur. även kallat tidelag är olagligt i sverige. Tycker det är sjukt och man borde söka hjälp för sånt.

jag hade nog inte velat ha kvar den där killen... han kan ju skaffa sig en hund istället
    sv.wikipedia.org/wiki/Tidelag

www.nyheterna.se/1.2066721/2011/03/21/tidelag_ska_bli_straffbart

Hittar inget om att det är olagligt.. bara dessa två som verkade passa in här.
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
  • leia83
    Anonym skrev 2011-04-27 01:00:36 följande:

Tyværr inte olagligt ænnu men dom håller på med e n lagændring, det kan dock ta lite tid.
  • Sori

Som jag skrev i andra tråden jag länkade till ovan så är tyvärr en lag mot det tandlös till 99%.

Liten quote

"en lag mot djursex ger ingen effekt alls, de som är aktiva och har sex med djur fortsätter, de som inte syns de är fortfarande osynliga, de som jagar efter folk öppet fortsätter att jaga, i england är det ofta 30 års fängelse för sex med djur, du hittar tusentals personer i england som är öppet sökande efter andra, i usa är det lagar mot det och ganska hårda sådana med, du hittar tiotusentals personer som är öppet letande efter det. OCH det roligaste av allt, om en sådan lag kommer så lär det bli MÅNGA falska anmälningar om det, ohh han/hon har djur och jag hatar människan nu anmäler jag denne för att ha sex med djur vipps så är cirkusen igång HAHA."

.

Svar på tråden Sambon tittar på djur porr !